Dagboek Red&Dana

Hier kun je foto's en verhalen kwijt over je maatjes die je vandaag de dag, iedere dag, begroeten.

Moderators: Aslan, Cora

Plaats reactie
~~Wil~~
Berichten: 914
Lid geworden op: wo jun 22, 2005 6:25 pm

Dagboek Red&Dana

Bericht door ~~Wil~~ » do feb 12, 2009 8:00 pm

En ik Red vertelt als eerste me verhaal. Ik vind het echt niet leuk alleen zonder Dana, En wil dan ook geen eten aan pakken, geen groenten, Ik heb verdriet, En ik weet dat ik niet met haar kan, Ik heb geleert hoe ik me voort moet planten, dus kan je niet met rust laaten, en daarom vind het vrouwtje dat ik niet bij jou mag, Ik ben te druk voor jou , en laat je niet met rust. Wat ik wel gegeeten heb vandaag is 2 Rupsen, Yammie lekker groot en lekker. Zelfs me kleur is weg, kijk maar is

Afbeelding
Nee vind het niet leuk apart te zitten. Nou ga Dana verder vertellen

Hallo allemaal, Met mijn eetlust is niets mis mee moet ik zeggen, Alles gaat erin bij mijn, Sprinkaan, wasmotjes (Me lievelings eten, en Rupsen ook hoor, Maar zelfs me groenten met kalk laat ik niet staan. Ja oke het is niet leuk dat red niet bij me kan, Maar ik heb rust nodig en geen man die steeds maar op mijn zit, Moet ook zeggen ben aardig aan het aankomen. Ik weeg nu 556 gram, En vind het heerllijk om op me kont te zitten, kijk maar is naar de foto, en ja krijg ook al een buikkie he,


Afbeelding
Zo weer een dag uit ons leven.



Tot het volgende dagboek maar weer.



Lik Red&Dana

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Re: Dagboek Red&Dana

Bericht door Aslan » vr feb 13, 2009 7:17 am

Dus ik mag aannemen dat de paring gelukt is jongens?Aan het buikje van Dena te zien wel he? icon_lol
Jou tijd komt wel weer Red maar ik kan je eenzaamheid bijna voelen hier. icon_e_sad Arm dier,je snapt er niets van he?
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

~~Wil~~
Berichten: 914
Lid geworden op: wo jun 22, 2005 6:25 pm

Re: Dagboek Red&Dana

Bericht door ~~Wil~~ » vr feb 13, 2009 7:26 am

Nee hij snap er niets van, dat het ff niet kan.
Hij denk van nou weet ik hoe het moet en mag niet meer.
Hoop dat ze weer snel bij elkaar kunnen.

Knuff wil

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Re: Dagboek Red&Dana

Bericht door Cora » vr feb 13, 2009 7:53 am

Je moet Red gaan uitlenen bij vrouwtjes die ook willen......maar geen partner hebben..... icon_e_biggrin

Nee geintje......we hadden het van de week over de chippendeals of zoiets, mijn vriendin wil graag dat ik meega, maar ik voel daar niets voor...vandaar dat ik deze opmerking maak...... icon_redface

Wel fijn dat meneer blijft eten hoor!
Afbeelding

~~Wil~~
Berichten: 914
Lid geworden op: wo jun 22, 2005 6:25 pm

Re: Dagboek Red&Dana

Bericht door ~~Wil~~ » vr feb 13, 2009 8:05 am

Hallo ik Dana vertelt, Ik ben al 2 dagen onrustig, en kan niet stil zitten in het terarium, Eten gaat me nog goed af, Andijvie met vit en kalk is het lekkers, In het water vind ik het ook heerlijk, al durf ik er ook in te poeppen hoor, en zit er dan net in. Dan krijg ik nieuw water en heb dan nog plezier.



Wil eigellijk graag bij Red, maar hij blijft maar aanvallen, met hallo wil wel hoor, en ja dat kan niet.



Dus knik ik hoog op me pooten naar hem, ik zie hem niet maar weet wat hij doe hoor, ik ben niet gek, Als de zon er is mogen we lekker in het raamkozijn zitten samen, dan hou hij z`n eigen in, en krijg ik lief een lik van hem, Oja en ik mag niet op de grond van het vrouwtje, te koud zeg ze voor je buik, vandaar het poeppen in het water i.p.v op de grond.


Afbeelding

Red eet nog steeds niet veel, Maar de rupsen gaan er in hoor bij hem, en ik smul van de wasmotjes, Maar begreep ook vandaag dat vrouwtje naar de DA gaat met ons, voor de tjek zeg ze, Maar het is voor een zekerheid, ik heb aan de zijkant van me rug een zwarte streep, alle twee de kanten, en dat kreeg DANA toen ze ziek werd, en ze wil niet dat ik het zelfde krijg, dus ja dan voor de tjek voor het vrouwtje.



Dus morgen naar de DA, en zal morgen zeggen wat hij zei oke. Zo weer even een opdate van ons.



Lik Red&Dana

~~Wil~~
Berichten: 914
Lid geworden op: wo jun 22, 2005 6:25 pm

Re: Dagboek Red&Dana

Bericht door ~~Wil~~ » di feb 17, 2009 3:52 pm

Nou zit weer lekker in me eigen huissie hoor, al was de bak ook warm, waar ik in zat om naar Vlissingen te gaan, Op naar de DA, Uit me bakkie bekeek de DA me overal, me baas vertelde dat ik 3 februari gepaard had, Dus hij was erg voorzichtig met mijn, De zwarte streepen die ik heb komt door me hormonen, die sterk aan het veranderen zijn, Hij voelde nog geen eitjes, Maar wilde wel een mest onderzoek, die het vrouwtje had vergeeten om uit de koelkast te haallen, Dom hoor...Maar er staat een afspraak voor Red in de planning volgende week dinsdag om 14.15, en dan gaat ook mijn poep mee voor onderzoek. Red is nog nooit bij de DA geweest, wel z`n poep en daar zat toen wat flagnaaten in, daar zijn we toen voor behandeld. Dus Red is volgende week aan de beurt om daar naar toe te gaan.



Met mijn gaat het goed, en hoef ook geen zorgen te maaken over mijn, ziet er erg gezond uit gelukkig. En nu heeft het vrouwtje zekerheid dat ik niet het zelfde heb als Dena, maar de DA snapte haar bezorgheid wel, met wat ze met dana heeft meegemaakt, en wil dit niet nog eens mee maaken.



Nou ben ik benieuwt wanneer ze moet leggen en of ze wel eitjes heeft, hahahaha



Lik Dana&Red

~~Wil~~
Berichten: 914
Lid geworden op: wo jun 22, 2005 6:25 pm

Re: Dagboek Red&Dana

Bericht door ~~Wil~~ » zo feb 22, 2009 6:51 pm

Het:
Duurt voor mijn niet lang meer hoor, ik ben erg onrustig en kan niet stil zitten, Eet nu ook niets meer en heb alles al uitgepoept wat ik nog bij me had, Dus de drang van de eitjes komen nu toch wel, Dus ben een plekkie aan het zoeken om de eitjes te laaten komen. De bak die op de foto`s te zien zijn zijn al weer weg, Ze heeft het in me huis zelf gegooit, Deed toch zelf alles er uit gooien. Dus mijn dag bestaat uit graaven en uit het terarium willen, wat vrouwtje niet toe laat, Moet in me huis blijven, krijg wel me aandacht en ze aai zachtjes over me buik, Pffff daar geniet ik wel van hoor. Red ligt er rustig bij, en af en toe vliegt hij naar het glas om te knikken, en dan knik ik ook, kan hem niet zien maar voel het gewoon.



Morgen weer een dagboek hoopelijk zijn me eitjes er dan, Ga zo lekker slapen, morgen weer een dag.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Morgen weer een dagboek hoopelijk zijn me eitjes er dan, Ga zo lekker slapen, morgen weer een dag.

Dus zoals jullie zien heb ik het heel drukkies, en kan er erg moe van worden.



Lik Dana&Red

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Re: Dagboek Red&Dana

Bericht door Aslan » zo feb 22, 2009 7:18 pm

Slaap lekker Dana.
Spannend allemaal he?
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

~~Wil~~
Berichten: 914
Lid geworden op: wo jun 22, 2005 6:25 pm

Re: Dagboek Red&Dana

Bericht door ~~Wil~~ » di feb 24, 2009 6:15 pm

Hallo, even een berichtje van Dana, En heb weer een drukke dag achter de rug, Mijn dag bestaat uit graaven, en tegen het raam staan.

Afbeelding

Kijk is hoe drukkies ik het heb, Ja een heel karwei, en daar wordt ik best wel moe van, Dus ga ik even rusten, en het zand uit me ogen haalen, en van me kop.

Afbeelding

Red hou z`n eigen rustig, en lig onder de lamp, Maar als ik stop, en ga niet meer graaven, Gaat hij als een gek te keer in het terarium, Nu dus he bijna 7 uur .en ik wil rusten en morgen weer door gaan. Tot morgen.Tja nog niets dus, hahaha. Zie wel steeds haar buik naar binnen gaan, of ze voor weeèn heeft. Heb wel Red z`n afspraak bij de DA verzet naar volgende week dinsdag, en ik zag bij Dana bij haar voornagel dat er een stukkie vel weg was, maar was niet open, Dus bekijk dat als ze haar eitjes heeft gelegt, en anders gaat ze dinsdag mee moet toch met red. Nou ik hoop eigellijk wel dat ze morgen eitjes leg hoor.De broedstoof staat al klaar en aan, Als de eitjes goed zijn dan he, is haar 1e keer, en ben benieuwt hoeveel ze er heeft. Nou zal zeggen tot morgen.

Lik Red&Dana

desiree
Berichten: 950
Lid geworden op: ma jun 13, 2005 2:15 pm

Re: Dagboek Red&Dana

Bericht door desiree » di feb 24, 2009 7:46 pm

Arme Dana wat zal je het zwaar hebben.
Ik zit elke dag te koekeloeren in je dagboek of je de eitjes al kwijt bent.
Ik zal voo je duimen meis icon_e_wink slaap lekker
Afbeelding

~~Wil~~
Berichten: 914
Lid geworden op: wo jun 22, 2005 6:25 pm

Re: Dagboek Red&Dana

Bericht door ~~Wil~~ » di feb 24, 2009 7:49 pm

Ze heeft het zwaar hoor die moppert.
Hoop morgen voor haar.

knuff wil

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Re: Dagboek Red&Dana

Bericht door Aslan » wo feb 25, 2009 6:33 am

En ............ zijn er al eitjes Wil?
Zo'n beestje is er toch maar druk mee hoor.Ik had nooit gedacht dat daar nog zoveel bij kwam kijken.
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

~~Wil~~
Berichten: 914
Lid geworden op: wo jun 22, 2005 6:25 pm

Re: Dagboek Red&Dana

Bericht door ~~Wil~~ » do feb 26, 2009 2:01 pm

http://www.youtube.com/watch?v=0UVL4-7GbPc



Terarium zand is er uit en er lig nu speelzand in, hier kan ik graaven, en het stort niet in. Dus als mijn plekkie goed is dan leg ik pas me eitjes.



Lik Dana

~~Wil~~
Berichten: 914
Lid geworden op: wo jun 22, 2005 6:25 pm

Re: Dagboek Red&Dana

Bericht door ~~Wil~~ » do feb 26, 2009 7:45 pm

Na 8 eitjes, ging ze dicht graven, dit was voor de helft dicht,
En ze ging weer persen, en had echt veel moeite er mee
Het was zwaar voor haar, dat waren er 5 die waren open en bruin.
Ze is weer gaan stampen en zand er over aan het goeien tot het naar haar zin was.
Met die 5 is ze echt lang bezig geweest, haar lichaam ging gewoon omhoog.
Vind het zielig voor haar, maar ze moeten eruit.
Ze ging onder de lamp zitten, en heb ik onder tussen een water bad voor haar gepakt, Vit druppels erin en ze ging gewoon met haar buik plat zitten, groot schild.
Heb voorzichtig in haar buik gevoelt, en na dat ze lekker klaar was.
In de handdoek op de bank met Ricardo, ze deed haar ogen dicht om lekker bij te komen.
Dus konden Patrick en ik de eitjes eruit haalen..
Na alles weer netjes hebben terug gedaan hoe het was, Dana in het terarium gezet.
Had Rupsen en wasmotjes, Nou dat ging er wel in bij haar.
En na het eten zie ik ze weer persen en daar komen er weer 4 . klein en geel.
Toen was ze klaar.
Nu ligt ze lekker te slaapen.
Er liggen er 8 in de stoof. en ben benieuwt of dat wat wordt.
Ze heeft echt haar best gedaan.
ik heb echt mooie foto`s, maar ben op en moet ze nog uitzoeken en verkleinen.
Maar dan zijn jullie op de hoogte.
Morgen komen de foto`s.

Knuff wiL

~~Wil~~
Berichten: 914
Lid geworden op: wo jun 22, 2005 6:25 pm

Re: Dagboek Red&Dana

Bericht door ~~Wil~~ » vr feb 27, 2009 7:02 am

Dit is ze met het maaken van een plekkie.
Afbeelding

Dit is ze met het dicht maken van haar plekkie.
Afbeelding

Dit zijn de eitjes die de 2e keer werden gelegt.
Afbeelding

Dit zijn de eitjes die goed zijn hoop ik, maar het me twijffels dan ze gaan groeien.

Afbeelding

Zo wat foto`s van haar, heb nog gefilmpie gemaakt die komt nog.

Strakkies een afspraak maaken met de DA, Kijken of alles goed is met haar.

Knuff wil

Plaats reactie