Even in het kort

Hier kun je foto's en verhalen kwijt over je maatjes die je vandaag de dag, iedere dag, begroeten.

Moderators: Aslan, Cora

Plaats reactie
~~Wil~~
Berichten: 914
Lid geworden op: wo jun 22, 2005 6:25 pm

Even in het kort

Bericht door ~~Wil~~ » do dec 13, 2007 7:30 pm

Was weer bezig met een dagboek van de dieren hier.
Ik pak en plak het even hoe het gegaan is, Maar de foto`s miseen heellaas.
Me volgende dagboek zal met foto`s zijn oke;) komt het.

11 December 2007.Ik Cizmo vertelt



Zoals jullie weten hebben we er 2 bij, Yenta&Yoekkie..Kijk maar.

Kijk dat zijn ze, en zei maaken me gek, elke beweeging die ze maaken wordt ik wild, en wil er graag uit Maar ik mag er niet uit van me vrouwtje...Al dagen niet... Maar er is veel gebeurt en ben niet echt lief geweest, voor Dena.....Bijna 2 weeken geleden wilde ze warmen, na wat dagjes rust...Maar ik als man, kon haar niet met rust laaten, En steeds draaide ze haar kop om, Ze wilde me niet En toen gebeurde het, ik had me zelf niet in de hand, en pakte Dena bij haar lip, en trok haar van het schors af, Wilde haar niet los laaten....Maar daar kwam ze en ik moest loslaaten, Ze pakte me op en was niet blij, ik was echt niet lief voor Dena.



Dus ligt ze verstopt voor mijn, Probeer wel er te komen, maar het lukt me niet, hier achter ligt ze.

Daar ligt ze al 2 weeken, lekker te slaapen en geen last van mijn.Maar eten wilde ik ook niet, wand naast mijn zitten ook dieren en daar raak ik echt ogewonden van...Ik ren maar heen en weer, en val ook veel af...En dat vind vrouwtje niet echt leuk....Dus staan Yenta en Yoekkie te koop, ze moeten weg....De DA had gezecht alle stress voorkomen voor hem.

Geen andere dieren in me buurt, alleen in een bak...Dit maakte me niet blij, dus raakte in shock...Ze wilst gellijk wat ze moest doen, Suiker water gemaakt en het gegeven, Ik heb een poosje in een badhandoek gelegen, tot ik weer bij was...Dus weer in me eigen huis, en daar voel ik me goed.Tja maar het eten is niet goed, eet wel wat...Maar ik moet deze week naar de DA ik zit de laaste dagen met me bek open en ze zag aan de linker kant van me keel een witte bobbel zitten en dat vertrouw ze niet dus naar de dokter toe..Ik slik ook anders hoor zei ze... Nou ik hou jullie op de hoogte van het gebeuren hier

Tot weer nieuws



Lik van Cizmo

Donderdag 13 December...



Vandaag was het DA dag voor mijn, vandaag ging het gebeuren, De koelbox werdt gepakt, en klaargemaakt voor gebruik, Wie gaat er in????



Ja hoor ike dus, Bij de man in het wit, die weer ging kijken wat er is.. Ik slik raar en zit vaak met me bekkie open, dus stokkie tussen me tanden en mond open, maar dat gaat niet zomaar hoor, ik dacht dat je het kon eten, Dus het duurde even voor ik deed wat ze wilde zien, Zag er goed uit, Maar hij heeft wel een onsteeking .....Penceline 7 dagen 6 druppels, Ik was dus 3 weeken geleden ook geweest, en hij vond me mager...Pfff altijd wat, ik heb het gewoon te druk met heen en weer rennen door me huisje.



Maar wilde ook wel wat ontlasting...Had al gepoept die dag...Met op me buik te drukken kwam er wat uit...En ging gauw bij het vrouwtje zitten... De uitslag van me mestonderzoek is dat er geen wormen en flagnatten in zaten maar heel veel zaadcellen...Hehe snappen ze het nou ik wil gewoon sex.....De DA zei van hij is echt supper opgewonden.



Dus heb ik nu ook de nakweek op Marktplaats gezet, ze moeten gewoon weg .



Nu lig ik lekker te slaapen op me eigen plekkie.



Lik van Cizmo

Dit is dus het verhaal.

Plaats reactie