ff een berichtje van mijn

Hier kun je foto's en verhalen kwijt over je maatjes die je vandaag de dag, iedere dag, begroeten.

Moderators: Aslan, Cora

Plaats reactie
~~Wil~~
Berichten: 914
Lid geworden op: wo jun 22, 2005 6:25 pm

ff een berichtje van mijn

Bericht door ~~Wil~~ » ma nov 19, 2007 5:28 am

Hallo ik heb echt een raare week gehad, Pffff....Eerst me zoon ,een lang verhaal, dat is niet om even te tikken zo lang, maar wel weer oneerllijk plus een beklag, en ze hebben het voor elkaar z`n verlof in te trekken, maar gelukkig staat zijn advokaat achter hem, dus hoe dit afloopt weet ik nog niet....



Toen belde me moeder dat me vader was opgenomen, een zware aanval van epeleptie..die ligt nog in Rotterdam....



Ik heb dieren opvang van een vriendin plus de kids, kortom een raare drukke week....



Morgen naar het ziekenhuis voor de uitslaagen en hoop ik de opname te horen.



Donderdag naar me moeder voor haar verjaardag nog, kon niet op haar verjaardag omdat Ricardo ziek was. Moeders kijkt er naar uit.



Me auto moest nog gekeurt worden en die is gelukkig goed gekeurt maar was toch even 170.-.....Zo gaat de week snel om he, hahahaha



Nou hoop deze week ...dat ik een rustige week heb.



Dit was even in het kort me week, wil jullie een fijne dag wensen vandaag.



knuff wil

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Bericht door Aslan » ma nov 19, 2007 6:27 am

Dat is zeker een turbulent weekje geweest Wil. :shock:

Heel veel succes morgen met de uitslagen.
Ik zal een kaarsje voor je branden.

Heel veel sterkte voor je vader en heel veel plezier bij je moeder donderdag.Jammer dat je verassingsbezoekje niet doorgegaan is.Ben wel benieuwd hoe je je cadeautje vindt hoor.

Dikke knuf van mij voor jou. Afbeelding
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

Gebruikersavatar
rosalinda
schrijfster van het 20000e berichtje
Berichten: 319
Lid geworden op: vr feb 09, 2007 12:11 pm

wil

Bericht door rosalinda » ma nov 19, 2007 12:04 pm

goh Wil het was me het weekje wel nou beterschap voor je vader en veel plezier bij je moeder en ik hoop morgen een goede uitslag meis hou je sterk in deze druke en soms moeilijke tijd Afbeelding
Toen was geluk nog heel gewoon.

Plaats reactie