Balletje balletje en hoektand getrokken ;-)

Hier kun je foto's en verhalen kwijt over je maatjes die je vandaag de dag, iedere dag, begroeten.

Moderators: Aslan, Cora

Plaats reactie
Gebruikersavatar
annet
Berichten: 730
Lid geworden op: vr dec 02, 2005 1:42 pm

Balletje balletje en hoektand getrokken ;-)

Bericht door annet » di nov 06, 2007 9:02 pm

Opaatje Freggel begon weer uit zijn waffeltje te stinken, dus ik ben weer naar de dierenarts geweest. Hij moest sowieso onder narcose, want er zit een kop op meneer en die laat zich dus echt niet in zijn bek kijken. En nu was de tweede hoektand in de bovenkaak ontstoken en moest eruit getrokken worden. Dus nu heeft hij in zijn bovenkaak geen hoektanden meer..... echte Opa dus. :wink:
Er was nog sprake van dat een grote kies getrokken moest worden, maar na een röntgenfoto gemaakt te hebben bleek dat gelukkig niet nodig.

Hij is netjes onder narcose gegaan, ik ben er de hele tijd bij gebleven en hij is ook weer netjes wakker geworden. Ik had Gremlin in mijn achterhoofd, dus hield constant zijn ademhaling en kleur in de gaten, Freggel is ook al 11 jaar oud en een risico voor narcose.... Hij ligt nu lekker te slapen op de bank, alles gelukkig dus goedgegaan.

En nog wat grappigs/bijzonders;
Opa heeft twee bulten op zijn buik, eentje naast zijn balzak en eentje een heel stuk hoger. Blijkt dat die bult bij zijn balzak een testikel is ! En die andere die zo hoog zit, waarschijnlijk ook ! :mrgreen:
Dus helemaal niet gecastreerd.... 8)
Ik heb met de dierenarts afgesproken dat als Opa overleden is (hopelijk over een hele lange tijd), dat hij dan mag kijken of die twee 'ballen' ook echt zijn testikels waren. Hij had er namelijk nog nooit eentje zó hoog zien zitten, maar denkt echt dat het zijn tweede testikel is....
Ik snap heel goed dat de organisatie dacht dat hij gecastreerd was, want zijn zakkie is leeg en verschrompeld.