Yo en de kip......

Hier kun je foto's en verhalen kwijt over je maatjes die je vandaag de dag, iedere dag, begroeten.

Moderators: Aslan, Cora

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Corin@
Berichten: 658
Lid geworden op: di mei 02, 2006 11:03 am

Yo en de kip......

Bericht door Corin@ » vr okt 05, 2007 8:52 pm

Na het verhaal over het eendje van Caro, moest ik weer denken aan onze jongste Yo....... Youri dus :lol: :lol: :lol:

Een paar weken geleden zijn we een kennis gaan helpen met het opruimen van een oud pand..... enfin..... Ik moest overdag werken en zou haar om 3 uur 's middags gaan helpen. Omdat het zondag was ging Popke er al wat eerder heen en hij nam de ijsberen mee.... gezellig!!!
Tijdens de werkzaamheden hebben ze in de Volvo van Popke gezeten, waar ze voldoende plek hebben..... daarna zijn we naar de woning van de kennis gereden... Popke als eerste met de Volvo en de ijsberen dus... en ik kwam er achter aan met de kennis bij mij in de auto.
Daar aangekomen zag ik dat Popke de honden los liet uit de auto..... en ik zag Youri als een streep naar iets :roll: toe rennen........ er liepen in de tuin 8 kippen los :shock: :shock: :shock:
Youri had wel oog voor 1 van de 8 (he, was dat niet een TV programma??????) maar die ene vloog omhoog en Youri er achteraan..... wat een sprongkracht heeft die dikkerd.... maar goed (of eigenlijk dus niet :oops: :oops: ) Hij liep weer terug naar een schreeuwende Popke met zijn bek vol met veren...... de kennis die naast mij zat gilde....... OOOOOOO DE KIPPEEEEENNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!
Bij Popke aangekomen bleek dat Youri alleen zijn bek vol met veren had en dat de kip heeft kunnen ontsnappen aan de tanden van de jagende ijsbeer :roll: :roll: :roll: :roll:

Youri was zich van geen kwaad bewust en spuugde nog een veertje uit zijn bek hihihihi....... alle andere kippen waren het bos in gevlucht.... tja, wie verwacht er ook een jagende ijsbeer op het terrein :lol: :lol: :lol:

Gelukkig bleek 's avonds dat alle kippen waren teruggekeerd in hun hok en dat er zelfs niet te zien was welke kip het slachtoffer was, van dit moordlustige witte monster :? :? :?

Enfin.... wij weten nu dus dat we hier geen kippen of ander loslopende dieren hoeven te huisvesten...... al wel... dan eten we wel regelmatig een lekker kippetje :lol: :lol: :lol: :lol:
Groetjes van Corin@
Afbeelding

Gebruikersavatar
Carootje
schrijfster van het 10000e berichtje
Berichten: 984
Lid geworden op: za mei 06, 2006 9:34 am

Bericht door Carootje » vr okt 05, 2007 9:18 pm

Ohhhhhhhh Corin@

Weet je dat ik dit als een film voor me zie?Zeker met dat laatste veertje heel onschuldig uit zijn bekkie spugen :lol: Maar goed leuk is het niet voor jullie,je moet volgens met Youri echt 10 paar ogen hebben :shock: Ik hoop dat de kippen wel weer hun eitjes hebben gelegt na dit gebeuren.Maar ik blijf er wel om lachen als je het niet erg vind :033102sor_1_prv:

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Bericht door Cora » vr okt 05, 2007 10:47 pm

Hahahahah lig ook in een deuk na het "zien" van deze dolkomische film.........pluh.....veertje? :lol:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Bericht door Aslan » za okt 06, 2007 6:55 am

Ik lach niet hoor,ik lach echt niet. Afbeelding


























AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

Gebruikersavatar
rosalinda
schrijfster van het 20000e berichtje
Berichten: 319
Lid geworden op: vr feb 09, 2007 12:11 pm

kip

Bericht door rosalinda » za okt 06, 2007 8:16 am

Ach Corrine ik kan ook dat soort dingen helemaal voor me zien en leg helemaal in een deuk van het lachen :lol: :lol: :lol:
Toen was geluk nog heel gewoon.

Plaats reactie