zo vreselijk......slecht heb ik het hiero........

Hier kun je foto's en verhalen kwijt over je maatjes die je vandaag de dag, iedere dag, begroeten.

Moderators: Aslan, Cora

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

zo vreselijk......slecht heb ik het hiero........

Bericht door Cora » wo sep 26, 2007 11:10 am

OOOOHHH wat heb ik het toch vreselijk slecht.......... :wink:

Afbeelding

ik ben wel zoooooo vreselijk zielugh.......

Afbeelding

Kan er wel om janken.......

Afbeelding


GEINTJUUUHHHH!!!!

Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Bericht door Aslan » wo sep 26, 2007 12:36 pm

Wat hebben ze het toch slecht hier he? :wink:

Zat van de week op een site voor buitenlandse honden te kijken en als ik dan zie hoe die dieren daar moeten leven zou ik die twee van mij wel door elkaar willen rammelen met de woorden: "Beseffen jullie wel hoe goed jullie het hier hebben en weten jullie wel dat er honden zijn die het bar slechter hebben als jullie?"
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Bericht door Cora » wo sep 26, 2007 4:22 pm

altijd de bak vol brokken, een bak vers water.......mee eten uit de pan.......slapen op de baas zijn plekje........als de baas s'morgens op moet staan is zijn plekje zo bezet.........

Ze weten echt niet hoe goed ze het hebben hiero.......en dan met zo'n trieste blik op de bank..........ja op het rugkussen wat nu geen vorm meer heeft he!?

Zal ze aankomend winter in de schuur opsluiten s'nachts........weten ze ons weer te waarderen...... :wink: hihihihi dan doe ik ook geen oog dicht trouwens.....mis ik mijn kacheltjes...... 8)
Afbeelding

Gebruikersavatar
rosalinda
schrijfster van het 20000e berichtje
Berichten: 319
Lid geworden op: vr feb 09, 2007 12:11 pm

Bericht door rosalinda » do sep 27, 2007 9:58 am

:lol: geweldig die kop ,gelukkig weet die niets van ellende wij zien al genoeg hebben er een paar beestjes een onbezorgd leventje :lol: :lol: :lol: Mijn Jeany had zoveel ellende meegemaakt en was altijd zo vrolijk en zo dankbaar als ze lag te slapen en ik zei heel zachtjes poppedop dan lag ze in haar slaap zelfs te kwispelen :lol: Als ik daar aan denk maakt mijn hart nog sprongetje en de tranen schieten in mijn ogen .
Toen was geluk nog heel gewoon.

Plaats reactie