Zorgen om opa Freggel....

Hier kun je foto's en verhalen kwijt over je maatjes die je vandaag de dag, iedere dag, begroeten.

Moderators: Aslan, Cora

Plaats reactie
Gebruikersavatar
annet
Berichten: 730
Lid geworden op: vr dec 02, 2005 1:42 pm

Zorgen om opa Freggel....

Bericht door annet » ma jun 11, 2007 6:13 pm

Freggel heeft vandaag een epileptische aanval gehad. In de auto en toevallig waren we in dezelfde straat als waar de dierenarts zit, dus ik heb hem opgepakt en gerend, gerend, gerend ! Het heeft zo'n 2 minuten geduurd en toen kwam hij weer bij. Hij heeft hem nagekeken maar hij stond alweer met zijn staartje te kwispelen tijdens het onderzoek, hij kon ook niets vinden.
En een uur later heeft hij mijn vriendin gebeten, zomaar ineens. Daarna durfde hij niet eens meer naar haar toe te komen. En nu ligt hij maar zielig op een kleedje in de keuken. We houden hem dus goed in de gaten en vannacht slaap ik beneden.
Steek maar een kaarsje aan voor opa..... :cry:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Bericht door Cora » ma jun 11, 2007 10:20 pm

Och Annet wat een schrik.......waarom bijten? is dat een reaktie van de aanval denk je?

Dikke knuf voor Opa Freggel...steek morgen een kaarsje aan, ga nu naar bed.......
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Bericht door Aslan » di jun 12, 2007 6:03 am

Ook hier brand een kaarsje voor dit ouwetje Annet.
Hoe is de nacht gegaan?
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

Gebruikersavatar
marleen
Berichten: 998
Lid geworden op: do okt 27, 2005 9:44 am

Bericht door marleen » di jun 12, 2007 6:56 am

Ochut wat zielig !! hoe is het met 'm ??
Groetjes Marleen & Lica
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Bericht door Aslan » wo jun 13, 2007 12:01 pm

Durf het bijna niet te vragen maar ehhh .......... hoe is het met Freggel Annet?
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

Gebruikersavatar
annet
Berichten: 730
Lid geworden op: vr dec 02, 2005 1:42 pm

Bericht door annet » do jun 14, 2007 7:22 am

Sorry dat ik niet eerder iets heb kunnen schrijven, we zijn druk bezig met verbouwen ....

Het gaat weer goed met Freggel. Geen aanvallen meer gehad en hij is ook weer de oude. De uithaal schrijf ik inderdaad toe aan de aanval hoor, ik denk niet gelijk dat hij agressief is, want dat is hij namelijk niet. Hij heeft de nachten goed geslapen, gewoon op de bank zoals gewoonlijk en ik op een matras voor de bank (dat laatste is niet gewoon ;) ). Tweede nacht idem dito, dus afgelopen nacht heb ik weer in mijn eigen bed geslapen. Nu afwachten of en wanneer hij weer een aanval krijgt. Ik heb met best veel dingen ervaring bij honden, maar ik heb nog nooit een hond met epileptie gehad. Het ergste vond ik dat ik de deur van de auto opendeed (hij kreeg het nl. in de auto terwijl mijn vriend nog in de auto was en ik boodschappen doen was) en ik een doodstil hondje op zijn zij zag liggen. Ik dacht echt dat hij dood was, ik heb hem gelijk opgetild en naar de dierenarts gerend (100 meter verderop). Tijdens het hollen kwam zijn koppie weer omhoog en bij de dierenarts stond hij wiebelend op zijn poten en kwam zijn kwispeltje alweer terug. Al met al heeft de aanval zelf maar zo'n 2 minuten geduurd en 5 minuten later stond hij weer stevig op zijn pootjes.
We houden hem goed in de gaten en verder is het afwachten.....
Afbeelding

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Bericht door Cora » do jun 14, 2007 7:37 am

Heb wel vaker gehoord dat honden met epilepsie een heel naar gezicht is om te zien, ze vallen zo om :shock: ......kan me voorstellen dat je dan in paniek schiet zeg!

Fijn dat het weer goed gaat, succes met de verbouwing meid, je hebt er mooi weer bij! :wink:

Knuffel voor jullie! :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Bericht door Aslan » do jun 14, 2007 8:42 am

Ben blij dat het ouwetje het goed maakt Annet.Ik was echt bezorgt om hem.
Geniet maar fijn van elkaar.
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

Plaats reactie