Loekie aangekleed !

Hier kun je foto's en verhalen kwijt over je maatjes die je vandaag de dag, iedere dag, begroeten.

Moderators: Aslan, Cora

Plaats reactie
Gebruikersavatar
annet
Berichten: 730
Lid geworden op: vr dec 02, 2005 1:42 pm

Loekie aangekleed !

Bericht door annet » vr okt 27, 2006 1:50 pm

Marion heeft heel erg lief een mooi, warm hondentruitje gebreid voor mijn Luke, zie hier het resultaat !
Klik ook even het filmpje aan, echt leuk, wel je geluid aanzetten ! :wink: :twisted:

Afbeelding

Ik blaf dat jasje gewoon weg hoor !
Afbeelding

Nou hoor, lukt niet... dan ga ik hem er wel afrollen ! GRRRRR
Afbeelding

Mamma, help me nou.... krijg hem niet af....
:twisted: :twisted:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Bericht door Cora » vr okt 27, 2006 2:54 pm

Zit vast wol, in het truitje, dat prikt....... :D maar het staat mooi hoor! ga nu het filmpje kijken.... :D

nou volgens mij is Luke er juist wel erg blij mee hij blaft allemaal dankjewelletjes Marion!!! :lol:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Bericht door Aslan » vr okt 27, 2006 3:06 pm

:lol: Super Annet. Afbeelding
Hartstikkeleuk filmpje ook en ik denk dat Luke best wel trots is op zijn nieuwe outfit. :wink:

Ben blij dat de maat goed was en dat de postbode een gewone postzegel accepteerde. 8)

Nu maar hopen op een strenge winter. :wink:
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

Gebruikersavatar
Carootje
schrijfster van het 10000e berichtje
Berichten: 984
Lid geworden op: za mei 06, 2006 9:34 am

Bericht door Carootje » vr okt 27, 2006 3:26 pm

Hihi,wat een beestje zeg.Maar het staat hem goed al ben ik niet zo voor honden aankleden,maar dat is persoonlijk.Leuk filmpje trouwens en dat staartje gaat maar heen en weer tesamen met het geblaf :lol: :lol:

Caro

Gebruikersavatar
annet
Berichten: 730
Lid geworden op: vr dec 02, 2005 1:42 pm

Bericht door annet » vr okt 27, 2006 3:36 pm

Carootje schreef:Hihi,wat een beestje zeg.Maar het staat hem goed al ben ik niet zo voor honden aankleden,maar dat is persoonlijk.Leuk filmpje trouwens en dat staartje gaat maar heen en weer tesamen met het geblaf :lol: :lol:

Caro


Caro, persoonlijk ben ik ook niet voor het aankleden van honden hoor, maar dit is mijn opvanger uit Spanje, die ook nog eens helemaal kort geknipt is en die heeft het nu al koud, laat staan als het straks gaat vriezen.... :wink: Oud en koud, die verdient toch een jasje ! 8)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Carootje
schrijfster van het 10000e berichtje
Berichten: 984
Lid geworden op: za mei 06, 2006 9:34 am

Bericht door Carootje » vr okt 27, 2006 3:45 pm

Ik wist dat het je opvangertjes is,een poepie om te zien trouwens,maar dat ie kaal was heb ik even niet mee gekregen.Kijk uit noodzaak heb ik ook geen probleem mee met mensen hun hond of ander huisdier aankleden.Neem een chinese naakthond,die heeft ook geen haar,dus dan ben ik er wel voor als die een jasje oid aan heeft.Het was ook geen kat ofzo hoor naar jouw of Marion toe,Marion doet heel erg haar best om het beestjes zo goed en warm mogelijk te laten hebben,petje af.Dus ik had het verkeert begrepen,mijn excusses hier voor. :oops: :oops:


Caro

jerry en bronco
Berichten: 791
Lid geworden op: di nov 01, 2005 9:00 am

Bericht door jerry en bronco » vr okt 27, 2006 4:11 pm

leuk hoor


ahaahhha voordat je het in filmpje zei dacht ik het net


hoe roept de hele tijd dank je wel marion :lol:
groetjes margreet jerry en bronco
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Bericht door Aslan » za okt 28, 2006 8:56 am

Zelf ben ik er ook niet voor om honden te 'pimpen' maar in het geval van Luke ligt het inderdaad even anders. :wink:

Mijn doelgroep zijn de hondjes in het buitenland die kaal zijn door schurft,de buitenlandse honden die een nieuwe kans krijgen in een ander land en die tijdens de reis naar dat land in een koud ruim van een vliegtuig moeten zitten of in een koud laadruim van een vrachtwagen.Ook Podenco's en Greyhounds met hun dunne huid en dunne beharing kunnen een jasje goed gebruiken evenals honden die na een operatie koud en rillerig bij liggen te komen in een koude loods in Roemenië,Turkijë of waar dan ook.

Ook Schorrie uit het Dierenthuis kon op wat jasjes en truitjes rekenen.
http://www.dierenthuis.nl/nl/nieuws/nie ... uws_id=137

Een keer heb ik wat truitjes gemaakt voor een particulier.Zij had een jonge Chihuahua die het erg koud had.Het beestje was een paar weken oud en was midden in de winter geboren.
Na 1 jasje moest er nog een jasje komen en op een gegeven moment moest er bij iedere mantel van mevrouw en bij iedere handtas een jasje komen. :roll: Alhoewel ze wel goed betaalde en ik de opbrengst weer door kon sturen naar wat stichtingen had ik hier geen goed gevoel bij en na 4 jasjes ben ik er mee gestopt. :wink:
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

Gebruikersavatar
sylvan
Berichten: 66
Lid geworden op: wo okt 25, 2006 7:59 pm

Bericht door sylvan » za okt 28, 2006 2:59 pm

Hahah wat een leuke foto`s :lol:
my friend, The sodan plated lizard is a big strong and beautifull lizard, and live's in africa.;)

Gebruikersavatar
Corin@
Berichten: 658
Lid geworden op: di mei 02, 2006 11:03 am

Bericht door Corin@ » wo nov 01, 2006 11:57 am

Aslan schreef:Zelf ben ik er ook niet voor om honden te 'pimpen' maar in het geval van Luke ligt het inderdaad even anders. :wink:


Precies :wink:
Ik vind het ook vreselijk als honden opgedirkt worden, maar dit is puur voor de warmte..... ik zou ook een extra jas willen als ik uit het warme Spanje naar het gure NL zou verhuizen.... en dan heb ik het niet eens over Zweden :lol: :lol: :lol: :lol:

Mijn ijsberen zijn juist blij dat het wat kouder weer is, maar die hebben dan ook een superdikke wintervacht. Die is veel dikker dan toen Yoran nog in NL was.... wat een verschil :wink:
Kijk.... als mijn ijsberen een muts op willen..... DAN is het pas koud :shock: :shock: :shock: :shock:
Ze krijgen hier wel slofjes voor de sneeuw, want ander bevriezen hun voetzooltjes ............ :roll: :roll: :roll: :roll: maar alleen als we gaan wandelen.
Groetjes van Corin@
Afbeelding

Plaats reactie