dinsdag 3 okt 1 jaar geleden

Hier kun je foto's en verhalen kwijt over je maatjes die je vandaag de dag, iedere dag, begroeten.

Moderators: Aslan, Cora

Plaats reactie
jerry en bronco
Berichten: 791
Lid geworden op: di nov 01, 2005 9:00 am

dinsdag 3 okt 1 jaar geleden

Bericht door jerry en bronco » zo okt 01, 2006 5:54 pm

--------------------------------------------------------------------------------

dinsdag is het 1 jaar geleden dat hier een ramp was
toen is bronco door de voordeur ruit gegaan hij wilde de folders pakken gelukkig waren sander en ik allebei thuis want hij had een slagaderlijke bloeding en 60 porcent van zijn spieren waren door

hij was me aan het gillen

ik gauw da gebeld en sander ondertussen met doeken verbonden en gauw naar de da waar in volledig weg ging en werd onderzocht en eerste hulp gedaan en infuusaangelegd daarna moesten we met spoed naar dierenkliniek de tweede lijn in wilhelmina'soord en daar werd onze kanjer geopereerd en op dierendag mochten we hem weer ophalen en mocht 8 weken niet lopen

hij is er gelukkig goed vanaf gekomen wat de de artsen niet hadden verwacht hij loopt wat mank en heeft een klapvoetje aan overgehouden
hij heeft fysio gehad
heeft er nog wel regelmatig last van de wandelingen pas ik aan voor hem vaker en kleinhe stukjes en jer lange stukken


jer mag niet in zijn poten happen want dan krijgen ze ruzie wat eigenlijk logisch is vergelijk maar met een mens die bv een zere arm heeft en iemand anders slaat erop verder kunnen de kanjers heel goed met elkaar maar die poot is heilig van bronco


ik moest er weer even aan denken
alweer een jaar geleden wat een ellende was het toen
_________________
groetjes margreet jerry en bronco
Afbeelding

Gebruikersavatar
Carootje
schrijfster van het 10000e berichtje
Berichten: 984
Lid geworden op: za mei 06, 2006 9:34 am

Bericht door Carootje » zo okt 01, 2006 6:17 pm

Goh meid wat een verhaal zeg.Dit wist ik dus niet want ik zit natuurlijk nog niet zolang op het forum.Maar gelukkig is het allemaal goed gekomen.Arm beestje ook


Caro

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Bericht door Aslan » zo okt 01, 2006 6:19 pm

Wat gaat het snel he,de tijd.
Ben blij dat hij er relatief goed afgekomen is maar het moet echt een ramp geweest zijn.Dit gun je je ergste vijand niet.
Wat een mazzel dat jullie thuios waren allebei.Het had zo heel anders af kunnen lopen.
Geef hem maar een extra knuffel dinsdag.Het is toch een beetje een tweede verjaardag. :wink:
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Bericht door Cora » zo okt 01, 2006 6:27 pm

OOOHH is dat dinsdag alweer een jaar?
Kan het nog heugen als de dag van gister..........ook het steunpunt Bronco en het geld wat we gebracht hebben..........jaja tjeetje een jaar alweer!

Dikke knuffel van de meiden voor jullie en de witjes......
Afbeelding

Plaats reactie