meneer egel

Hier kun je foto's en verhalen kwijt over je maatjes die je vandaag de dag, iedere dag, begroeten.

Moderators: Aslan, Cora

Plaats reactie
jerry en bronco
Berichten: 791
Lid geworden op: di nov 01, 2005 9:00 am

meneer egel

Bericht door jerry en bronco » di sep 26, 2006 9:23 pm

Vanavond kregen we onverwachts bezoek van 2 van de 3 bekenden van Jerry en Bronco hier uit de buurt.
ze komen wel eens vaker zo ff langs, maar lopen we elkaar net mis. tot vanavond dan.



Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding
groetjes margreet jerry en bronco
Afbeelding

Gebruikersavatar
Carootje
schrijfster van het 10000e berichtje
Berichten: 984
Lid geworden op: za mei 06, 2006 9:34 am

Bericht door Carootje » di sep 26, 2006 9:33 pm

:lol: :lol: :lol: En nemen ze die egel ook in hun bek of laten ze dat uit hun hoofd? :shock: :shock:


Caro

Gebruikersavatar
whitesilverdoggy
Berichten: 2339
Lid geworden op: wo sep 21, 2005 4:58 pm

Bericht door whitesilverdoggy » di sep 26, 2006 9:34 pm

ja die lopen hier ook op 't terras de honden worden er stapel gek van en gaan te keer als gekken.
egels zijn gek op kattenbrokjes, maar ehhhhhhhhh geen melk geven he
jeanet

ps ik heb er ook van deze egels op bezoek in de tuin
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

~~Wil~~
Berichten: 914
Lid geworden op: wo jun 22, 2005 6:25 pm

Bericht door ~~Wil~~ » wo sep 27, 2006 5:53 am

Wat gaaf zeg een egel in je tuin, hahahahaha

knuff wil

Gebruikersavatar
Corin@
Berichten: 658
Lid geworden op: di mei 02, 2006 11:03 am

Bericht door Corin@ » wo sep 27, 2006 7:47 am

Die durft...... die egel..... maar hij heeft genoeg verdedigingsmateriaal bij zich :lol: :lol: :lol: :lol:
Hebben de heren er helemaal niks mee gedaan??
Youri zou hem toch als voetbal gaan gebruiken denk ik :? :? :?
Groetjes van Corin@
Afbeelding

Gebruikersavatar
whitesilverdoggy
Berichten: 2339
Lid geworden op: wo sep 21, 2005 4:58 pm

Bericht door whitesilverdoggy » wo sep 27, 2006 7:53 am

komt hier geregeld voor.
heb ook al een keer 1 meegenomen die gestoord werd in de winterslaap en thuis in de bossen weer neergelegd.
maar het zijn hele knappe diertjes met ik zeggen hoor!!
en heb je hun stekels wel eens goed bekeken hoe mooi die in elkaar zijn geweven???
jeanet
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
Carootje
schrijfster van het 10000e berichtje
Berichten: 984
Lid geworden op: za mei 06, 2006 9:34 am

Bericht door Carootje » wo sep 27, 2006 7:56 am

Corin@ schreef:Die durft...... die egel..... maar hij heeft genoeg verdedigingsmateriaal bij zich :lol: :lol: :lol: :lol:
Hebben de heren er helemaal niks mee gedaan??
Youri zou hem toch als voetbal gaan gebruiken denk ik :? :? :?



Youri is gewoon een aparte hond maar om nu stekels tussen je tanden te hebben lijkt mij niet zo handig eigenlijk :lol: :lol: Maar ja Youri is nu eenmaal eentje met gebruiksaanwijzing he


Caro

Gebruikersavatar
Corin@
Berichten: 658
Lid geworden op: di mei 02, 2006 11:03 am

Bericht door Corin@ » wo sep 27, 2006 8:03 am

Carootje schreef:
Corin@ schreef:Die durft...... die egel..... maar hij heeft genoeg verdedigingsmateriaal bij zich :lol: :lol: :lol: :lol:
Hebben de heren er helemaal niks mee gedaan??
Youri zou hem toch als voetbal gaan gebruiken denk ik :? :? :?



Youri is gewoon een aparte hond maar om nu stekels tussen je tanden te hebben lijkt mij niet zo handig eigenlijk :lol: :lol: Maar ja Youri is nu eenmaal eentje met gebruiksaanwijzing he


Caro


Precies..... jij kent hem al goed :lol: :lol: :lol: :lol:
Hij trek zich van niets of niemand wat aan, dus ook niet van een paar stekeltjes..... waarschijnlijk gaat ie die gewoon als tandenstokers gebruiken hihihihihihi. Zodat ie weer verder kan met mijn hardhouten tuinset :cry: :cry: :cry: :cry:

Ik ben toch een beetje aan het twijfelen of Youri wel een 100% zuiver hondenras is....... :? :? :? :? daar moet iets anders door gekruist zijn....... wat is dat beest....(lief bedoeld hoor) anders dan anders :lol: :lol: :lol: :lol:
Groetjes van Corin@
Afbeelding

Gebruikersavatar
Carootje
schrijfster van het 10000e berichtje
Berichten: 984
Lid geworden op: za mei 06, 2006 9:34 am

Bericht door Carootje » wo sep 27, 2006 8:07 am

Misschien een stukje knaagdier er bij?Ach Corin@ het gaat wel over na een tijdje.De ene is de andere hond ook niet he.De reu van ons heeft nog nooit wat gesloopt,maar de teef daar in tegen wel,die heeft dus ook een halve tafelpoot op lopen kauwen :roll: :roll: Tis maar wat je lekker vind he :lol: :lol:


Caro

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Bericht door Cora » wo sep 27, 2006 8:10 am

Maar dat egeltje is we een lefgozertje om zo tussen de honden door te wandelen......
Afbeelding

Gebruikersavatar
Corin@
Berichten: 658
Lid geworden op: di mei 02, 2006 11:03 am

Bericht door Corin@ » wo sep 27, 2006 8:10 am

Carootje schreef:Misschien een stukje knaagdier er bij?Ach Corin@ het gaat wel over na een tijdje.De ene is de andere hond ook niet he.De reu van ons heeft nog nooit wat gesloopt,maar de teef daar in tegen wel,die heeft dus ook een halve tafelpoot op lopen kauwen :roll: :roll: Tis maar wat je lekker vind he :lol: :lol:


Caro


Dat zou goed kunnen..... mmm.. ff denken.... wat is het grootste knaagdier :?: :?: :?: :?:
Kijk.... een kruising met een hamster zie ik niet zo zitten hihihihihihi

Achja.... het zal vast wel weer overgaan, tegen die tijd dat zijn tanden door de ouderdom zijn versleten..... dan heb je met een jonge pup...... ff doorbijten.....oei.. das ook geen goeie opmerking :? :? :?
en hij zal er vanzelf wel mee stoppen.....







als het tuinset helemaal door is en het een kindertafeltje is geworden :cry: :cry: :cry: :cry:
Groetjes van Corin@
Afbeelding

Gebruikersavatar
Carootje
schrijfster van het 10000e berichtje
Berichten: 984
Lid geworden op: za mei 06, 2006 9:34 am

Bericht door Carootje » wo sep 27, 2006 8:18 am

:lol: :lol: Misschien een bever?Ik weet niet of er nog grotere knaagdieren zijn.


Caro

Gebruikersavatar
Carootje
schrijfster van het 10000e berichtje
Berichten: 984
Lid geworden op: za mei 06, 2006 9:34 am

Bericht door Carootje » wo sep 27, 2006 8:19 am

corakoops schreef:Maar dat egeltje is we een lefgozertje om zo tussen de honden door te wandelen......



Weet je dat egels eigenlijk helemaal niet zo bang zijn?Het zijn wel hele leuke diertjes hoor.Ik heb ze wel opgevangen in huis.


Caro

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Bericht door Cora » wo sep 27, 2006 8:44 am

ze zitten allen zo onder het ongedierte he? vlooien teken etc?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Carootje
schrijfster van het 10000e berichtje
Berichten: 984
Lid geworden op: za mei 06, 2006 9:34 am

Bericht door Carootje » wo sep 27, 2006 9:43 am

Ja dat is het enige nadeel van egels,ze hebben bijna altijd ongedierte bij zich,komt ook door een "vachtje".Ik gaf ze altijd kattenvoer uit blik,dat vonden ze heerlijk,en wat water.Melk moet je nooit geven waarom weet ik eigenlijk niet maar het schijnt niet goed voor ze te zijn.Je kan tegenwoordig ook "tamme"egels kopen he,die hebben witte stekels.Heel erg leuk om te zien en volgens mij worden die ook niet zo groot als de "wilde"egel.Je ziet ze steeds vaker op een beurs.


Caro

Plaats reactie