Jojo heeft een baan !

Hier kun je foto's en verhalen kwijt over je maatjes die je vandaag de dag, iedere dag, begroeten.

Moderators: Aslan, Cora

Plaats reactie
Gebruikersavatar
annet
Berichten: 730
Lid geworden op: vr dec 02, 2005 1:42 pm

Jojo heeft een baan !

Bericht door annet » di aug 29, 2006 3:04 pm

Ik ging gistermiddag met Vrouwtje mee in de auto, ik vond het al raar dat mijn Grote Vriendin niet meeging. Grote Vriendin vertelde mij dat ik iets heel leuks ging doen, ik mocht haar vervangen omdat zij zich niet zo fijn voelt (schijnzwanger zei ze dat ze was, maar ik snap niet wat dat is hoor). :roll:

We reden maar een klein eindje en toen mocht ik ergens mee naar binnen, een groot gebouw waar veel mensen liepen en bezig waren. Daar hadden ze deuren die vanzelf openschoven als je ervoor stond, dat had ik nog nooit gezien ! Toen moest ik in een soort hokkie waar Vrouwtje op een knopje drukte en we gingen vanzelf bewegen, ook dat had ik nog niet meegemaakt ! En toen de deuren weer opengingen, waren we opeens een verdieping hoger. We liepen ergens heen waar allemaal mensen in rare stoelen op wielen zitten, ze waren bijna allemaal oud en grijs, Vrouwtje noemde ze de Opa's en de Oma's.

Ze waren allemaal heel aardig, ik kreeg snoepjes, ze aaiden me allemaal en zeiden lieve dingen tegen me en ik mocht bij een paar zelfs op schoot zitten ! Al vond ik dat een beetje raar, je gaat toch niet zomaar op schoot zitten bij iemand die je net hebt ontmoet.... :? dan zit ik liever bij Vrouwtje hoor. Dus toen ik dat zei tegen Vrouwtje, mocht ik bij haar op schoot zitten en konden die Opa's en Oma's me toch aaien enzo, omdat we heel dicht bij ze zaten.

En er was een Oma die haar gezicht verstopt had onder een handdoek, maar toen ze mij zag, deed ze toch die handdoek van haar gezicht af en gaf ze me koekjes. En toen ik tegen haar aan ging staan, hield ze de koekjes zo ver van mij af, dat ik toch maar op schoot moest springen om ze te krijgen.... goed he ! :P
Maar ik vond het wel raar dat sommige mensen zeiden dat ik een aardig eind gekrompen was, die dachten dat ik Didi was......... :? :shock: Ik heb toch veel grotere flappers, alleen mijn lijf is iets kleiner !

Ik was niet eens bang van al die rolstoelen en rollators en tilliften enzo, het was daar veelste leuk hoor. Dus nou heeft Vrouwtje gezegd dat Didi en ik om de beurt daarheen mogen en dat ik wel trots op mezelf mocht zijn, want ik heb nou een baan ! Vast de eerste Spaanse Engelse Cocker Spaniël die Aaihond is in Nederland... 8)
Afbeelding

Gebruikersavatar
remikiso
Berichten: 828
Lid geworden op: ma jun 13, 2005 1:56 pm

Bericht door remikiso » di aug 29, 2006 4:14 pm

Gefeliciteerd Jojo met je nieuwe baan!!!
Groetjes Sonja

Afbeelding

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Bericht door Aslan » di aug 29, 2006 6:29 pm

Ohh Jojo,wat vind ik dit SUPER!!!!!!!!!!!!!!
Jij bent het voorbeeld van hoe goed een voormalig buitenlandse zwerfhond zich aan kan passen.
van Harte Gefeliciteerd met deze wereldjob. :D
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

Gebruikersavatar
Corin@
Berichten: 658
Lid geworden op: di mei 02, 2006 11:03 am

Bericht door Corin@ » di aug 29, 2006 8:10 pm

Geweldig, Jojo..........
Sommige dingen zijn de eerste keer een beetje eng..... maar zo te horen heb jij heel goed je best gedaan en ben je ook uitvoerig beloond daar voor. Nou, gefeliciteerd met je nieuwe baan en hopen dat je het nog jaren mag doen....... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Oh ja, mensen in van die stoelen met wielen.... die zijn niet eng hoor. Yoran had een hele lieve vriendin die in zo'n gekke stoel zat en hij vond haar de allerliefste van de hele wereld :wink: :wink:
Groetjes van Corin@
Afbeelding

Gebruikersavatar
annet
Berichten: 730
Lid geworden op: vr dec 02, 2005 1:42 pm

Bericht door annet » di aug 29, 2006 8:44 pm

Corin@ schreef:Oh ja, mensen in van die stoelen met wielen.... die zijn niet eng hoor. Yoran had een hele lieve vriendin die in zo'n gekke stoel zat en hij vond haar de allerliefste van de hele wereld :wink: :wink:


Dat zei mijn Grote Vriendin ook al, die sjeest buiten namelijk op ieder mens af die in zo'n stoel zit en gaat er kwispelend voor staan... zodat ze niet meer verder kunnen rijden en haar wel moeten aaien ! :wink: En ik zal dat vast over een tijdje ook gaan doen, al die aaien en die snoepjes en die lieve woordjes vind ik ook heel erg fijn !
Afbeelding

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Bericht door Cora » di aug 29, 2006 10:22 pm

Geweldig hoe je vertellen kan, ik zit te genieten hier.......zo wil ik wel iedere week een verslag van de mooiste, liefste aaihonden van nederland.......... :D
Afbeelding

Plaats reactie