bronco en fysiotherapie

Hier kun je foto's en verhalen kwijt over je maatjes die je vandaag de dag, iedere dag, begroeten.

Moderators: Aslan, Cora

Plaats reactie
jerry en bronco
Berichten: 791
Lid geworden op: di nov 01, 2005 9:00 am

bronco en fysiotherapie

Bericht door jerry en bronco » wo jul 05, 2006 1:01 pm

--------------------------------------------------------------------------------

volgende week vrijdag avond komt de fysio hier thuis voor de eeerste keer

heb vanmorgen maar weer eens gebeld nadat jer en bronc wer erge ruzie heben gehad om zijn poot jer pakte hem weer heb ook met haar over een eventule brace gehad voor als bronco met jer of andere hond aan het spelen is daar moet ik morgen met de da contact opnemen en de da moet bronco's gegevens daar mailen naar de fysio


het is een tijdje goed gegaan van jer van niet in de poten pakken maar denk dat de warmte nu ook meespeeld voel me zo machteloos als ze ruzien hebben ze horen en zien niks meer
_________________
groetjes margreet jerry en bronco
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Bericht door Aslan » wo jul 05, 2006 6:32 pm

Oh,wat hoop ik dat die lieverd geholpen kan worden zodat hij net als andere leeftijdsgenootjes lekker kan ravotten en stoeien zonder dat hij bang hoeft te zijn dat ze zijn pootje kwetsen.
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

jerry en bronco
Berichten: 791
Lid geworden op: di nov 01, 2005 9:00 am

Bericht door jerry en bronco » wo jul 05, 2006 6:55 pm

Aslan schreef:Oh,wat hoop ik dat die lieverd geholpen kan worden zodat hij net als andere leeftijdsgenootjes lekker kan ravotten en stoeien zonder dat hij bang hoeft te zijn dat ze zijn pootje kwetsen.


ja hoop ik ook
verder kunnen ze heel goed samen hebben eigenlijk alleen ruzie als zijn pootje gepakt word is logisch dat bronco dan boos word zei de fysio die heb ik vanmorgen gebeld
je moet het eigenlijk vergelijken met als je een gebroken arm hebt en iemand slaat erop dan word je ook boos
groetjes margreet jerry en bronco
Afbeelding

jerry en bronco
Berichten: 791
Lid geworden op: di nov 01, 2005 9:00 am

Bericht door jerry en bronco » do jul 13, 2006 5:13 pm

morgenavond is het zover om 8 uur komt ze ben beniewud wat ze gaat doen ze komt de eerste keer anderhalf uur dan gaat ze eerst kijken en dan een behandelplan
groetjes margreet jerry en bronco
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Bericht door Aslan » do jul 13, 2006 6:09 pm

Ben ook heel benieuwd Margreet.
Wil er natuurlijk wel alles over horen morgen.
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Bericht door Cora » do jul 13, 2006 7:03 pm

ik hoop dat die witte knuffel er baad bij heeft......het is zo'n lievie...... :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Bericht door Aslan » vr jul 14, 2006 4:57 am

Margreet en Bronco,heel veel succes vanavod.
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

jerry en bronco
Berichten: 791
Lid geworden op: di nov 01, 2005 9:00 am

Bericht door jerry en bronco » vr jul 14, 2006 10:48 am

dank je
ben ook heel benieuwd naar de behandeling als ze vanavond weg is zal ik het verslag hier neerzetten
groetjes margreet jerry en bronco
Afbeelding

jerry en bronco
Berichten: 791
Lid geworden op: di nov 01, 2005 9:00 am

Bericht door jerry en bronco » vr jul 14, 2006 6:24 pm

--------------------------------------------------------------------------------

zo de therapeut is net wer weg
ze heeft hem gemasseerd en is aan een magnetischding geweest voor de bloedsomloop
hij vond alles best maar met buigen begon ie te piepen


hij moest ook een stukje lopen en ze kon duidelijk zien dat het niet goed
overgaan zal het wel helemaal niet maar wel leren mee om te gaan
_________________
groetjes margreet jerry en bronco
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Bericht door Aslan » vr jul 14, 2006 8:34 pm

Nee,overgaan zal het niet maar als je het meest haalbare maar weet te bereiken kun je alleen maar tevreden zijn. :wink:
Ben blij dat het zo te zien wel klikte tussen die twee en ik hoop dat hij zo vergevingsgezind is dat hij haar vergeeft dat ze hem af en toe wat pijn moet doen.
Wanneer mag Bronco weer?
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

jerry en bronco
Berichten: 791
Lid geworden op: di nov 01, 2005 9:00 am

Bericht door jerry en bronco » vr jul 14, 2006 8:41 pm

ze heeft nu nog rustig gedaan om bronco ook aan haar te laten wennen
maar bronco is makkelijk vond alles wel goed alleen dat buigen


ze leeert hem er ook mee om tegaan zodat ze geen erge ruzie meer hebben om zijn poot als ze aan het spelen zijn
bronco is namelijk erg bang dat een andere hond ook jerry zijn poot pakt
na een paar behandeling gaat ze wat meer drukken zeg maar op die poot

en ze had over een laserbehandeling en wij moeten doorgaan met masseren ook als ze straks niet meer komt vooral masseren vond ie erg lekker
dat gaan we bij jer ook doen maar dan meer om het idee dat hij niet gaat denken dat bronco veel aandacht krijgt

as dinsdag komt ze weer
groetjes margreet jerry en bronco
Afbeelding

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Bericht door Cora » vr jul 14, 2006 9:27 pm

Dat is goed nieuws en ook waardevolle tips.......fijn dat het idd klikt tussen die twee, cq drie...... :D
Afbeelding

jerry en bronco
Berichten: 791
Lid geworden op: di nov 01, 2005 9:00 am

Bericht door jerry en bronco » di jul 18, 2006 1:51 pm

--------------------------------------------------------------------------------

nadat jer ook haar weer heeft gezien hebben we jer even in de kennel buiten gedaan want anders loopt hij in de weg en de tijd tikt wel door lijkt me,maar menneer was er niet mee eens :shock: :shock: ahahahahah is nog een raadsel hoe ie eruit is gekomen want de deuren zaten gewoon dicht denk dat ie zelf omhoog heft gehezen dus sander moet bovenin ook helemaal dichtmaken zat nog een kier :wink: ze is vanmiddag weer geweest en bronco is een makkelijk hond die zich lat behandelen zei ze hij is weer aan dat apparaat geweest voor de boledsomloop en weer gemasseerd heb weer wat geleerd met masseren



zaterdag komt ze weer en dan gaan we al langzaam afbouwen dus wat meer tijd tussen de behandelingen
groetjes margreet jerry en bronco
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Bericht door Aslan » wo jul 19, 2006 4:54 am

Wat gaat det afbouwen snel joh :shock:
Hij heeft er dan net drie behandelingen opzitten.Ze zal wel weten wat ze doet maar toch .................
Zie je al wat resultaat trouwens?

Moet wel lachen om Jerrie hoor.Hij wil er gewoon bijzijn met zijn snuffert. :lol:
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

jerry en bronco
Berichten: 791
Lid geworden op: di nov 01, 2005 9:00 am

Bericht door jerry en bronco » wo jul 19, 2006 5:02 am

ja nu hebben we 2 keer in de week en dan gaat het naar 1 keer in de week de eerste paar keer moest het gauw achterelkaar om bronco en haar aan elkaar te wennen doet ze bij elke hond maar bronco is zo makkelijk zei ze :lol: en dat is ie ook een echte knuffelkont
we gaan dan op de grond zitten en hij wil dan met behandelen het liefst bij mij of bij haar op schoot liggen :P :P


ja kan nu al merken we mogen al aan zijn poot zitten zonder dat ie erop reageerd
groetjes margreet jerry en bronco
Afbeelding

Plaats reactie