Rainbow

Hier kun je foto's en verhalen kwijt over je maatjes die je vandaag de dag, iedere dag, begroeten.

Moderators: Aslan, Cora

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Rainbow

Bericht door Cora » ma sep 17, 2018 6:49 pm

Op de dag af 7 weken na het inslapen van Kaska kwam Rainbow op ons pad....Ik was heel hard opzoek naar een huskypup omdat het huis zo vreselijk leeg was na het verlies van Kaska, dat haar overlijden zo hard binen zou komen wist ik maar dat ik zo snel zou vallen voor een ruim 2 jarige husky had ik in mijn stoutste dromen niet mogen denken......

Rainbow kwam op ons pad toen ik reageerde op een advertentie van een nestje husky pups....de fokster kon me niet met zekerheid zeggen of er een teefje beschikbaar zou komen...maar ze had een 2 jarig teefje uit een eerder nest en die gunde ze een 2e kans......we zijn diezelfde middag gaan kennis maken.....Rainbow....met 1 blauw en 1 bruin oog.....Wie Xena en Kaska hebben gekent weten dat Xena blauwe ogen had en Kaska bruine ogen.......beide meisjes over de Rainbow bridge......1 en 1 is 2.........

We hebben Rainbow mee genomen onder voorbehoud omdat het moest klikken met de kleinkinderen en ze moest helemaal gezond worden verklaard door onze dierenarts, dat was op maandag, dinsdag in de namiddag stond ze al op onze naam.....een lot uit de loterij.......ze heeft alles mee, lief aanhankelijk luistert goed, kan los van de lijn (af en toe) speels, gaat super met de kleinzoons......alleen heeft ze verlatings angst en joelt alles bij elkaar als ze alleen is...
Gelukkig kan ik op mijn werk aangeven dat ik alleen in de avonden wil werken dus dat probleem is ook opgelost.....boodschappen doen is niet zo'n probleem dat lukt binnen een uur......dus ze is nooit lang alleen.

Meet Rainbow.......onze nieuwe aanwinst sinds 30 mei 2018


Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Re: Rainbow

Bericht door Aslan » di sep 18, 2018 12:14 am

Lieve Rainbow.

Grappig van die ogen. Net alsof je een mengelmoesje van Xena en Kaska hebt.

Ja, dat was nog spannend he? Of ze met de jongens overweg kon.


Fijn dat je een dealtje met je werk kon sluiten en af en toe een boodschap moet kunnen hoor. Midden op de dag zijn het nog omgevingsgeluiden. En als het langer duurt mg je haar bij mij brengen. Ben een geweldige hondenbabysit al zeg ik het zelf. :razz:
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

Gebruikersavatar
rosalinda
schrijfster van het 20000e berichtje
Berichten: 319
Lid geworden op: vr feb 09, 2007 12:11 pm

Re: Rainbow

Bericht door rosalinda » wo sep 19, 2018 10:36 am

Gefeliciteerd met je nieuwe maatje. En wat grappig die verschillende ogen. doet me denken aan mijn Jeany . veel geluk met haar
Toen was geluk nog heel gewoon.

Plaats reactie