Lica's website bijna klaar !!

hier de mogelijkheid om je eigen site te promoten, op de voorwaarde dat deze over dieren gaat of met dieren te maken heeft.

Moderators: Aslan, Cora

Plaats reactie
Gebruikersavatar
marleen
Berichten: 998
Lid geworden op: do okt 27, 2005 9:44 am

Lica's website bijna klaar !!

Bericht door marleen » ma apr 03, 2006 7:00 pm

Nog niet helemaal maar bijna....

Hihi moet nog 2 hoofdstukjes en dan is ie helemaal klaar !!

Lica, Liberty vom Springer-Clan

Als iemand zelf een leuke hondensite heeft wil ik wel een banner met link plaatsen :idea: Ennuh Cora.... wil de link van dierenherinnering ook plaatsen als je dat leuk vind !! banners niet groter als 150x400 :wink:
Groetjes Marleen & Lica
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Bericht door Aslan » di apr 04, 2006 5:01 am

Heb meteen eens even gekeken Marleen en ben helemaal wild van die eerste weken foto's van haar.
Dat mis ik erg bij mijn voormalige zwervertjes hoor.Hoe zagen ze er als puppie uit en hebben ze broertjes of zusjes?
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

Gebruikersavatar
marleen
Berichten: 998
Lid geworden op: do okt 27, 2005 9:44 am

Bericht door marleen » di apr 04, 2006 5:49 am

Aslan schreef:Heb meteen eens even gekeken Marleen en ben helemaal wild van die eerste weken foto's van haar.
Dat mis ik erg bij mijn voormalige zwervertjes hoor.Hoe zagen ze er als puppie uit en hebben ze broertjes of zusjes?
Kan me heel goed voorstellen dat je dat mist!! Ik heb ook pas besloten om lica te gaan bezoeken toen ze al 8 wkn was . Ik had ook geen foto's. Maar Tanja heeft alles wat ze had opgestuurd. Hihi ,jammer is alleen dat haar foto's bijna altijd onscherp zijn !! :wink:
Groetjes Marleen & Lica
Afbeelding

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Bericht door Cora » di apr 04, 2006 8:06 am

Mooi Marleen, heb natuurlijk je gastenboek besnuffeld....... :D

Zal even kijken naar een bannertje in het formaat die je moet hebben, zal ik je die dan mailen?

Geef nog ff je mailadres door, ik ben op 1 of andere manier alle adressen kwijt....... :oops:
Afbeelding

Gebruikersavatar
marleen
Berichten: 998
Lid geworden op: do okt 27, 2005 9:44 am

Bericht door marleen » di apr 04, 2006 5:08 pm

corakoops schreef:Mooi Marleen, heb natuurlijk je gastenboek besnuffeld....... :D

Zal even kijken naar een bannertje in het formaat die je moet hebben, zal ik je die dan mailen?

Geef nog ff je mailadres door, ik ben op 1 of andere manier alle adressen kwijt....... :oops:
muts !! Ik mail je en dan heb je 'm weer !! :wink:
Groetjes Marleen & Lica
Afbeelding

Yvon
Berichten: 274
Lid geworden op: vr jul 08, 2005 1:17 pm

Bericht door Yvon » di apr 04, 2006 5:40 pm

hmmm, kwam er dus achter dat ik helemaal geen banner heb voor mijn website :oops:
groetjes Yvonne

Gebruikersavatar
marleen
Berichten: 998
Lid geworden op: do okt 27, 2005 9:44 am

!!

Bericht door marleen » di apr 04, 2006 8:15 pm

Yvon schreef:hmmm, kwam er dus achter dat ik helemaal geen banner heb voor mijn website :oops:
Hihi heb je wat te doen !!
Groetjes Marleen & Lica
Afbeelding

Plaats reactie