Beestje zoekt baasje

hier de mogelijkheid om je eigen site te promoten, op de voorwaarde dat deze over dieren gaat of met dieren te maken heeft.

Moderators: Aslan, Cora

Plaats reactie
Cora en Eros
Berichten: 184
Lid geworden op: za feb 04, 2006 11:28 pm

Beestje zoekt baasje

Bericht door Cora en Eros » ma feb 13, 2006 9:29 pm

Bij deze wil ik jullie even attenderen op een site van een vriendin van mij. Ze probeert asieldieren en dieren uit het buitenland aan een nieuw baasje te helpen.

Echter is haar site op het moment gesloten, door een vervelende opmerking van iemand. Deze persoon had namelijk gezegd dat dieren die ze op haar site had staan (van bijv. asielen) allang geplaatst waren. Ze doet alles voor niks en naast haar studie (ze zit bij mij op school). Ze houdt zo veel mogelijk contact met de betrokken asielen, maar soms hoort ze helemaal niks terug. Wel lullig dus om te horen, terwijl ze er alles aan doet.
Ze weet dan ook nog niet of ze er nog zin in heeft om de site te heropenen. Daarnaast heeft ze het net zoals mij nu erg druk met afstuderen (ze studeert samen met mij af op dezelfde opdracht).

Toch krijgt ze heel veel reacties nu over dat ze toch moet doorgaan en veel mensen haar site en het initiatief geweldig vonden. Dus hopelijk gaat ze haar site toch weer openen!

Toch wil ik het hier vast plaatsen, zodat het in ieder geval bekend is, voor het geval het weer online is.

De website:
http://www.beestje.zoektbaasje.nl/
Liefs Cora en Pootje en/of Knuffel van Eros

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Bericht door Aslan » di feb 14, 2006 6:27 am

Wat een goed initatief van je vriendin Cora.
Ik zal regelmatig even kijken of deze site weer on line is.

Er zal gerust wel eens een dier op de site gestaan hebben wat ondertussen al geplaatst was maar dat krijg je als de asielen zelf niet meewerken.
Jullie allebei veel succes met jullie studie.
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

Cora en Eros
Berichten: 184
Lid geworden op: za feb 04, 2006 11:28 pm

Bericht door Cora en Eros » di feb 14, 2006 3:05 pm

Van de week had ze even tijd en ze vertelde me dat ze even langs wat asielen was geweest. Dus ik gok erop dat ze de site wel weer gaat openen!
Liefs Cora en Pootje en/of Knuffel van Eros

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Bericht door Cora » di feb 14, 2006 3:35 pm

Kijk....that's the spirit!!!!

Wens haar succes met het opnieuw opstarten en als het zover is zal ik haar linken op de linkenpagina op de site zelf! :wink:
Afbeelding

Gebruikersavatar
yvonne waltman
Berichten: 1098
Lid geworden op: ma nov 07, 2005 11:20 am

Bericht door yvonne waltman » di feb 14, 2006 7:41 pm

Geweldig werk wat je vriendin doet !!!

Als ik het zo eens lees laat je vriendin zich van haar beste kant zien
Het valt me heel erg tegen dat de Asiel's niet altijd meewerken
met zulke mensen moeten ze dolgelukkig zijn.

Nu maar hopen dat de site heropend wordt..... Goed werk!!!!

Groetjes Yvonne
BAREK OF THE WHITE SWALLOW DOG 'WOLF'
(WHITE PEARL FOREVER ON MY MIND)

Afbeelding

Jolandejuliette
Berichten: 2
Lid geworden op: wo feb 15, 2006 8:33 pm

Website weer online!

Bericht door Jolandejuliette » wo feb 15, 2006 8:38 pm

Hallo lieve bezoekers van dit forum,

Mijn lieve vriendin en afstudeermaatje Cora heeft me zover gekregen; ik heb de website weer bijgewerkt en hij is weer online!

Het is inderdaad een vrijwillig initiatief en ik heb er veel werk aan. Ik vind het ontzettend leuk om te doen, en ook heel belonend. Ik heb destijds de website afgesloten omdat ik vanwege mijn drukke studie de website niet tijdig bij kon werken, en daar helaas weinig begripvolle mail over ontving. Sommige mensen snappen echt niet dat ik juist betaal aan deze website, en er niets aan verdien.

Maar goed, het gaat om de honden, niet om mij. De website is dus weer online en ik hoop zo dat deze lieverd allemaal snel aan een warm mandje komen! Dat hebben ze allemaal verdiend.

Liefs; Jolande en haar beestenboel

Jolandejuliette
Berichten: 2
Lid geworden op: wo feb 15, 2006 8:33 pm

PS...

Bericht door Jolandejuliette » wo feb 15, 2006 8:39 pm

Ow, het gaat trouwens om de website http://www.beestjezoektbaasje.nl. Wel handig om te vermelden..
:lol:

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Bericht door Aslan » do feb 16, 2006 6:11 am

Ik ga later op de dag eens op mijn gemakje op je website kijken Jolande en ehhhh van Harte Welkom hier. :D
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Bericht door Cora » do feb 16, 2006 8:46 am

als het lukt ga ik Mike vandaag vragen de link te plaatsen :wink:

Oja tuurlijk...en welkom hier hoor!
Had al een nootje in je boekje gezet! :D
Afbeelding

Cora en Eros
Berichten: 184
Lid geworden op: za feb 04, 2006 11:28 pm

Bericht door Cora en Eros » do feb 16, 2006 7:29 pm

Heeyz Meis,

Wat ontzettend leuk dat je je ook hebt aangemeld, al had je dat al gezegd tegen me!
En ben heel blij dat je weer online bent met je site, want ik kwam regelmatig die lieve hondjes checken. Ik mag er dan nog wel geen bij van mijn ouders...maar ooit komt dat zeker!

Er staan weer vele lieve diertjes op je site meid en ook ik hoop dat ze snel een plekkie vinden!
Liefs Cora en Pootje en/of Knuffel van Eros

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Bericht door Aslan » vr feb 17, 2006 5:58 am

Hoi Jolande,ik heb even op je site gekeken en het ziet er goed uit hoor.
Vooral de buitenlandse hondjes spreken me erg aan (heb zelf twee kansarme buitenlandse honden geadopteerd).
Als ik echt een heel erge zielepiet tegenkom op het internet mag ik jou daar dan op wijzen zodat via jou zijn of haar kans ietsje groter wordt?
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

Cora en Eros
Berichten: 184
Lid geworden op: za feb 04, 2006 11:28 pm

Bericht door Cora en Eros » di feb 21, 2006 5:47 pm

Jootje, Vandaag heb ik nog eens heerlijk op je site zitten neuzen. Wat staan er toch weer een leuke diertjes op zeg! Het is dat ik geen hond bij mag! Ze verdienen ook echt allemaal een fijn plekkie!
Liefs Cora en Pootje en/of Knuffel van Eros

Plaats reactie