Toby, onze zwarte je weet wel kater......

Mag je ook vertellen.

Moderators: Aslan, Cora

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Toby, onze zwarte je weet wel kater......

Bericht door Cora » ma jun 13, 2005 11:32 am

Toby was een hele mooie lieve "je weet wel kater" die na aanschaf van een tweede hond en een verhuizing, de benen heeft genomen.

Mijn man en de kinderen zijn maanden bezig geweest om Toby op te sporen.....maar helaas zonder succes......
Mijn gemoed ging van triest, naar boos naar ontdaan en toen een beetje gelaten......maar nooit uit mijn gedachten, zelfs nu niet.

Toby is al 7 jaar weg en we weten nog niet of hij nog leeft of dat ie dood is...dat is het moeilijkste...het niet weten.....ik zal mijn archief induiken om een foto terug te halen.....die houden jullie tegoed van mij..... :wink:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Bericht door Aslan » zo sep 11, 2005 7:01 am

Heb je ondertussen al een foto gevonden Cora?
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

Yvon
Berichten: 274
Lid geworden op: vr jul 08, 2005 1:17 pm

Bericht door Yvon » zo sep 11, 2005 8:36 pm

goh, dat heb ik dus met mijn poes Bibi gehad, zij is de moeder van Boy en Kismo, en heeft de benen genomen toen mijn man met zijn hond Ceasar bij mij introk, via advertenties ed., telefoontjes met de DA en de gemeente werken ed, niets heeft wat opgeleverd, ook nooit meer iets van Bibi gezien of gehoord, da's nu dus 6 jaar geleden.
Ik had ook graag iets vernomen, die ontwetendheid is vreselijk!
groetjes Yvonne

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Bericht door Cora » ma sep 12, 2005 6:56 am

aslan schreef:Heb je ondertussen al een foto gevonden Cora?


oohhhooo moet nog steeds op zoek, maar dat komt omdat ie niet op een digifoto staat, dus moet alle fotoboekjes door :oops: :oops: :oops:
Afbeelding

Plaats reactie