Weg gevlogen

Mag je ook vertellen.

Moderators: Aslan, Cora

Plaats reactie
Gebruikersavatar
rosalinda
schrijfster van het 20000e berichtje
Berichten: 319
Lid geworden op: vr feb 09, 2007 12:11 pm

Weg gevlogen

Bericht door rosalinda » zo sep 16, 2018 12:14 pm

Kaka 17 juni 2011 AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding Je was letterlijk heel aanhankelijk je zat of hing altijd aan mij. Dus ik was die dag lekker bezig en ik loop naar buiten totaal niet gevoelt dat jij aan mijn vest hing. :redface: En jij vloog weg maar je was wel vaker ontsnapt maar dan wilde je toch een bepaalt moment weer bij me zijn. Die dag zit je vlak bij me tot er 2 grote zwarte Kouwen achter je aan duiken en weg was je :cry: Ik ben je nog maanden aan het zoeken geweest , maar helaas nooit meer gevonden. Ik heb jou foto eens laten lezen en die zei dat je diep in slaap was maar je zei nog wel: kusje kusje. En toen wist ik dat jij het was omdat ik altijd een kusje vroeg aan jou. Mijn lieve Kakatje wat heb ik jou gemist je was mijn kleine maatje.
Toen was geluk nog heel gewoon.

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Re: Weg gevlogen

Bericht door Aslan » zo sep 16, 2018 6:48 pm

Ach ja Lin die kleine Kaka.

Zie haar nog zitten op de rand van mijn beker water om een slokje te nemen of om haar snoet eens lekker te wassen. :razz:
Ongewenste post werd versnipperd om als versiering tussen haar veren te steken.
Altijd was ze bij je en zelfs samen douchen vond ze geweldig.

Zo'n vogeltje weegt ook niks natuurlijk en het is begrijpelijk dat je haar niet opmerkte toen ze waarschijnlijk aan je vest hing toen je naar buiten liep.
Ze gaf jou inderdaad de kusjes en niemand anders.
Een klein lijfje maar een groot gemis. :cry:
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Re: Weg gevlogen

Bericht door Cora » ma sep 17, 2018 1:03 pm

och tjee.....dat is ook wat........ooit had ik een parkietje Roelie, die kon praten en was tam......helaas op de tocht gestaan en daar kon ie niet tegen......
Afbeelding

Plaats reactie