droom

Heb je iets ervaren waarvan je denkt ...heb ik dat goed?? Hier kun je je verhalen delen met ons.

Moderators: Aslan, Cora

Plaats reactie
Gebruikersavatar
rosalinda
schrijfster van het 20000e berichtje
Berichten: 319
Lid geworden op: vr feb 09, 2007 12:11 pm

droom

Bericht door rosalinda » vr aug 31, 2007 9:30 am

Ik had weer zo,n rare droom ik was op een soort boerderij met veel honden en een struisvogel en ze waren op sterven na dood ik moest al die hoken langs om ze flesjes te geven om ze in leven te houden toen zei de eigenaar van de boerderij jij mag alles wel hebben ik kan het niet meer en ik was broodjes aan het maken omdat er ook twee kinderen waren vies en uitgehongerd ik gaf ze eten , maakte ze schoon en stopte ze in bed . toen ik ineens twee labradoors zag in een soort van kuil een kwam iedere keer naar boven via een ladder maar de ander durfde dat niet en moest gehaald worden ik zelf heb ladder vrees en durf die ladder niet af en niemand wilde mij helpen het hondje te redden ik gooide wel brood naar beneden en werd in naar wakker omdat het beestje zo in paniek was daar beneden het was gelukkig maar een droom .
Toen was geluk nog heel gewoon.

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Bericht door Aslan » vr aug 31, 2007 11:28 am

wees blij dat het maar een droom was Lin.Het moet vreselijk zijn om de verantwoording toegeschoven te krijgen voor zoveel uitgemergelde dieren.

Je eigen leventje begint een heel klein beetje op je droom te lijken he?
Een hoop mensen proberen hun afgedankte dieren bij jou te slijten en nee zeggen ligt niet in je aard.

Je kunt niet alle dieren van de wereld redden maar wel de hele wereld van één of een paar dieren.
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Bericht door Cora » vr aug 31, 2007 1:17 pm

Dat zijn nou van die "waterbed" dromen.......je wordt strontnat wakker van het angstzweet........... :shock: :?

Toch denk ik dat er een betekenis achter zit......een waarschuwing of zo?

let maar goed op jezelf en de dieren die je nu onder je hoede hebt......je kunt niet alle leed op je nemen.......net zoals Marion zegt........

Ik wens je veel wijsheid toe en dat je nog maar lang opvangertjes mag verblijden met een tijdelijk thuis.........warm thuis dan wel te verstaan...... :wink:
Afbeelding

Plaats reactie