droom

Heb je iets ervaren waarvan je denkt ...heb ik dat goed?? Hier kun je je verhalen delen met ons.

Moderators: Aslan, Cora

Plaats reactie
Gebruikersavatar
rosalinda
schrijfster van het 20000e berichtje
Berichten: 319
Lid geworden op: vr feb 09, 2007 12:11 pm

droom

Bericht door rosalinda » di feb 27, 2007 12:17 pm

Zo echt ze kwam op me af en sprong tegen me aan zo blij dat we waren ze was helemaal gezond en zo mooi we kroelde , ik voelde haar vacht , ik rook haar geur , we waren zo blij . toen werd ik wakker en moest huilen was de hele dag van slag een ,off . day ik mis haar zo .
Toen was geluk nog heel gewoon.

Gebruikersavatar
Corin@
Berichten: 658
Lid geworden op: di mei 02, 2006 11:03 am

Bericht door Corin@ » di feb 27, 2007 12:19 pm

Wat een fijne droom....... maar jammer dat je weer wakker moest worden :cry: :cry:
Misschien wil ze op deze manier je zeggen dat ze het nu goed heeft :wink:
Groetjes van Corin@
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Bericht door Aslan » di feb 27, 2007 1:24 pm

Ik weet precies hoe je je voelt na zo'n droom Linda.Konden we zo heel af en toe maar even om het hoekje kijken daar aan de andere kant van de regenboogbrug he?
Ik denk ook dat ze heeft willen laten weten dat het nu goed met haar gaat.
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

Gebruikersavatar
yvonne waltman
Berichten: 1098
Lid geworden op: ma nov 07, 2005 11:20 am

Bericht door yvonne waltman » wo feb 28, 2007 6:07 pm

Wat een heerlijke droom en die kan niet lang genoeg duren .....en dan
opeens weer de werkelijkheid ......geen maatje maar wel .......
oneindig veel prachtige herinneringen :D en die neemt niemand je af :wink:
BAREK OF THE WHITE SWALLOW DOG 'WOLF'
(WHITE PEARL FOREVER ON MY MIND)

Afbeelding

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Bericht door Cora » wo feb 28, 2007 10:43 pm

Kan het zo goed begrijpen wat je voelt........we voelen het allemaal zo af en toe nog heel heftig, vooral na zo'n droom...al is het 20 jaar geleden...... :cry:

Het geeft alleen maar weer hoe veel je van je maatje hebt gehouden en hoe fijn je het hebt gehad saampies.......dat is en blijft een gemis! :(
Afbeelding

Gebruikersavatar
Veerle
Berichten: 960
Lid geworden op: ma apr 10, 2006 8:39 am

Bericht door Veerle » do mar 01, 2007 9:16 am

Kreeg kippevel toen ik dit berichtje las...
Heb ook al meerdere keren gedroomd over Maxim en het lijkt allemaal zo levensecht... tot je wakker wordt :cry:
Wat missen we onze lieverds toch zo erg ... zou heel erg prettig zijn zoals Marion zegt dat we heel af en toe achter de regenboog zouden kunnen gaan kijken
Al vrees ik ervoor dat die 'heel even' bij velen heeeeeeel dagen zullen worden :)
Groetjes Veerle en de beren

Kit
Berichten: 23
Lid geworden op: vr jul 06, 2007 5:09 pm

Bericht door Kit » vr jul 06, 2007 5:17 pm

Op het moment dat je slaapt, ben je bevattelijk voor boodschappen van diegenen die niet meer in hun lichaam zitten. Dat komt omdat dan je ratio uitgeschakeld is. Je verstand dat je overdag meldt wanneer je iets meemaakt waarvan je denkt: kán dit?? "nee, dat kan niet waar zijn "heeft even lekker niks te melden als je slaapt. Een overleden dier kan dat moment gebruiken om je te bereiken.
“….soul is the same thing in all living creatures, although the body of each is different.” — Hippocrates

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Bericht door Cora » vr jul 06, 2007 7:42 pm

Wauw.....ik hoop dat ik ga dromen vannacht........ :D over Pablo, Shanna en Precious.......
Afbeelding

Kit
Berichten: 23
Lid geworden op: vr jul 06, 2007 5:09 pm

Bericht door Kit » vr jul 06, 2007 10:00 pm

corakoops schreef:Wauw.....ik hoop dat ik ga dromen vannacht........ :D over Pablo, Shanna en Precious.......


:D
“….soul is the same thing in all living creatures, although the body of each is different.” — Hippocrates

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Bericht door Cora » za jul 07, 2007 10:33 am

Heb niet gedroomd denk ik.......maar wel lekker geslapen...... :wink:
Afbeelding

Gebruikersavatar
rosalinda
schrijfster van het 20000e berichtje
Berichten: 319
Lid geworden op: vr feb 09, 2007 12:11 pm

droom

Bericht door rosalinda » za jul 07, 2007 10:58 am

Ze is ook als ik waker ben wel eens bij me dan zie ik haar in mijn oog hoeken of ik hoor haar en soms ruik ik haar maar dat heb ik ook wel met anderen dieren of mensen ik wist ook de datum dat Jeany ging sterven maar dat wist ik ook van mijn moeder en van zovelen soms moeilijk hoor maar ik denk dat jij dat wel begrijpt
Toen was geluk nog heel gewoon.

Kit
Berichten: 23
Lid geworden op: vr jul 06, 2007 5:09 pm

Re: droom

Bericht door Kit » za jul 07, 2007 11:35 am

rosalinda schreef:Ze is ook als ik waker ben wel eens bij me dan zie ik haar in mijn oog hoeken of ik hoor haar en soms ruik ik haar maar dat heb ik ook wel met anderen dieren of mensen ik wist ook de datum dat Jeany ging sterven maar dat wist ik ook van mijn moeder en van zovelen soms moeilijk hoor maar ik denk dat jij dat wel begrijpt


Rosalinda, jij zou ook een goeie AC (animal communicator) zijn denk ik :wink:
“….soul is the same thing in all living creatures, although the body of each is different.” — Hippocrates

Gebruikersavatar
rosalinda
schrijfster van het 20000e berichtje
Berichten: 319
Lid geworden op: vr feb 09, 2007 12:11 pm

droom

Bericht door rosalinda » za jul 07, 2007 7:15 pm

mischien nu houd ik me er altijd voorzichtig aan hoe een dier zich voeld of hij of zij pijn heeft en waar en waarom en ook bij mensen trouwens en dat is goed om te doen om te helpen het gaat vanzelf het zit in mijn handen ze gaan gloeien dieren zoeken mij zelf op als het nodig is . Mensen vinden het vaak eng dus ik zeg er nooit zo veel over .Ik ben geen helderziede ik kan geen gedachte lezen maar soms weet ik dingen en voel ik de pijn en verdriet van de ander en als ik het voel dan is het tijd om er wat aan te gaan doen zeg ik dan maar voorzichtig
Toen was geluk nog heel gewoon.

Plaats reactie