We waren niet alleen in Scheveningen.............

Heb je iets ervaren waarvan je denkt ...heb ik dat goed?? Hier kun je je verhalen delen met ons.

Moderators: Aslan, Cora

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

We waren niet alleen in Scheveningen.............

Bericht door Cora » za nov 25, 2006 10:31 am

Toen Jan en ik samen hadden uitgezocht waar we naar toe wilden in Scheveningen hebben we foto's bekeken van het appartement en daar stond een orb ofwel een bolletje op boven de eethoek.

Op de eerste dag, zaterdag, hadden we afgesproken met Bonzo op het strand, dat is een volle broer van Kaska.
De eerste de beste husky die we tegen kwamen was een plaatje van een hus en leek als 2 druppels water op Igor, een reu uit het eerste nestje van Xena.
Even met de baasjes gepraat en ik vroeg hoe de hus heette...........Nou je raad het al, een hele bekende naam, WOLF.......krijg het er nog koud van nu ik het typ...........natuurlijk moest ik Wolf op de foto hebben, want mijn gedachten gingen direct uit naar Wolf van Yvon ik had echt zoiets "tjeetje jij ook hier?"
Dit is dus husky Wolf!

Afbeelding

Toen we na een heerlijke wandeling met Bonzo en zijn baasjes weer terug liepen naar het appartement, zagen we een koffiehuis met de naam Leny, jullie weten allemaal dat Leny de jongste zus was van Jan die vorig jaar is overleden, toen dacht ik weer, tjeetje we krijgen weer een teken dat we niet alleen zijn deze vakantie.

Eenmaal in het appartement lekker aan de borrel een fotootje geschoten van een Xena die onder de openhaard was gekropen, wat schetst mijn verbazing?
Als je goed kijkt zie je ter hoogte van mijn wijnglas een klein bolletje en dan schuin naar beneden links een grotere.
Net op de dwarsbalk van de tafel.
Afbeelding

De volgende dag, zondag, hadden we afgesproken met Ron en Liz en we moesten even wachten omdat Ron er nog niet was.
Even nog een paar fotootjes schieten als tijdverdrijf en de zee was prachtig........

Kijk even goed bij Jan's hand met de rode uitlooplijn........
Afbeelding

Nadat we een heerlijke wandeling hadden gehad met Ron en Liz liepen we weer terug naar het appartement en wat kwam er voorbij?
2 paarden waarvan er 1 een deken droeg met de naam Pablo.........

Is dit wonderbaarlijk? of stom toevallig?

Mijn gevoel was de hele tijd dat het okeej was en dat we echt niet alleen waren, Jan is daar heel nuchter in maar ik heb toch "aanwezigheid" gevoeld.
De foto's zijn voor mij het bewijs, jammer dat ik niet snel genoeg was met de paarden,maar ik was dan ook wel een beetje confuus....... :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Bericht door Aslan » za nov 25, 2006 10:36 am

Wat een mooi idee dat zij die je zo dierbaar waren je nog niet helemaal verlaten hebben he Cora?
Ze zijn pas echt dood als ze vergeten zijn.
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

Gebruikersavatar
yvonne waltman
Berichten: 1098
Lid geworden op: ma nov 07, 2005 11:20 am

Bericht door yvonne waltman » za nov 25, 2006 12:41 pm

Dit is werkelijk wonderbaarlijk, en net wat Marion zegt .....
Zo lang ze je niet vergeten zijn , blijven ze aanwezig en dat jij het zelfs
aanvoelt is al helemaal een bewijs dat er meer is tussen hemel en aarde.

Mooie Husky-Wolf ....heb je hem een dikke knuf gegeven ?
BAREK OF THE WHITE SWALLOW DOG 'WOLF'
(WHITE PEARL FOREVER ON MY MIND)

Afbeelding

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Bericht door Cora » za nov 25, 2006 4:23 pm

Daar ben ik zeker van overtuigt Yvon, er is zeker meer tussen hemel en aarde.

De knuf heb ik aan Kaska overgelaten, die was helemaal idolaat van Wolf en hij van haar! :D
Zelfs Xena heeft niet gegromt.........heel bijzonder van haar om niet tegen een reu te grommen.....
Afbeelding

Gebruikersavatar
sylvan
Berichten: 66
Lid geworden op: wo okt 25, 2006 7:59 pm

Bericht door sylvan » zo nov 26, 2006 6:14 pm

Die huskies vind ik echt een pracht van een hond :D
Leuke foto(s) van de wandeling!
my friend, The sodan plated lizard is a big strong and beautifull lizard, and live's in africa.;)

Gebruikersavatar
whitesilverdoggy
Berichten: 2339
Lid geworden op: wo sep 21, 2005 4:58 pm

Bericht door whitesilverdoggy » zo nov 26, 2006 6:38 pm

vreemd dat zoiets gebeuren kan.
je ziet er is meer tussen hemel en aarde!!
jeanet
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
marleen
Berichten: 998
Lid geworden op: do okt 27, 2005 9:44 am

Bericht door marleen » di dec 05, 2006 12:01 pm

Kippevel krijg ik ervan !!
Groetjes Marleen & Lica
Afbeelding

Plaats reactie