Orbs......

Heb je iets ervaren waarvan je denkt ...heb ik dat goed?? Hier kun je je verhalen delen met ons.

Moderators: Aslan, Cora

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Orbs......

Bericht door Cora » za aug 19, 2006 9:54 am

Heb weer iets meegemaakt.....vorig jaar met de kerst heb ik foto's gemaakt van de kerstboom,
Xena en Kaska lagen op de bank te slapen en ik was me nergens van bewust........
tot ik de foto op mijn beeldscherm zag, nog niks in de gaten........

Per toeval kwam ik op een ander forum waar ze een topic hadden over orbs......
geen idee wat dat inhield, ik ging daar kijken en zag toen foto's van verschillende mensen
in verschillende situaties met hier en daar een "bolletje" in beeld....ik dacht he?
dat staat ook op de foto van de kerstboom.......in de rode cirkel:

Afbeelding

Nadat ik daar wat meer over ben gaan informeren blijken dat dus energiebolletjes te zijn
van overleden dieren of/en overleden mensen......
Ik dacht dus dat Pablo even lekker bij de meiden is gaan liggen op het kussen.......

De meningen zijn er wel over verdeeld maar dat is met alles wat met geloof te maken heeft toch?

Vorige week op de camping was het slecht weer en ben maandag naar huis gegaan
om te wassen en de foto's op de pc te zetten.....en wat schets mijn verbazing........
ja weer "bolletjes" op de foto's.

Afbeelding

3 stuks......mijn eerste gedachte was Lenie, Pablo en Precious zijn er ook.......

Ik met mijn verhaal terug naar de camping en Jan vond het allemaal best raar maar weet wel wat ie ziet.........

S 'avonds toen we gezellig bij de tent zaten, de meiden lagen buiten, zag ik Kaska steeds met haar neus omhoog gaan,
net of ze iets rook....ging weer liggen slapen en plots weer de kop omhoog.
Dit ging zo een paar keer en op een gegeven moment stond ze op en het
leek alsof ze een onzichtbaar iemand aan de benen aan het ruiken was, ze ging van boven naar beneden met haar snuit en draaide om "iets" heen.
Heel appart.......toen ze weer ging liggen zei ik tegen Pim
nu wil ik weten wat dit is of er iets is, dus ik foto's schieten wel een stuk of 10, op 1 kun je heel vaag een bolletje zien en het lijkt of Kaska er naar ruikt......
of kijkt.....ik heb de foto wat uitvergroot want het is geen duidelijke foto, het lijkt erop dat als je bewust foto's wil maken van de bolletjes
dat ze zich niet vast laten leggen...
...maar als je een beetje heen en weer beweegt
voor je beeldscherm kun je wel vaag iets zien.........in de rode cirkel.

Afbeelding

Afbeelding

Zou wel eens willen weten of jullie ook bolletjes op jullie foto's hebben staan,
misschien heb je er nog nooit op gelet maar zou graag weten of jullie dit ook wel eens hebben gehad........
Afbeelding

Gebruikersavatar
remikiso
Berichten: 828
Lid geworden op: ma jun 13, 2005 1:56 pm

Bericht door remikiso » za aug 19, 2006 10:41 am

Het is inderdaad waar Cora. Ook zonder die circels zag ik ze al op de foto met die tent.
Ga er toch eens op letten. Misschien hebben wij ze ook wel van onze drie katten.
Groetjes Sonja

Afbeelding

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Bericht door Aslan » za aug 19, 2006 3:06 pm

Heb eigenlijk nog niet zo lang een digitale camera maar zal toch mijn bestand eens even na pluizen.
Ik geloof er heilig in dat onze maatjes van weleer nog heel dicht bij ons zijn en op speciale momenten even hun neus laten zien.
Zal ook de 'gewone' albums eens na pluizen.
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

Gebruikersavatar
yvonne waltman
Berichten: 1098
Lid geworden op: ma nov 07, 2005 11:20 am

Bericht door yvonne waltman » zo aug 20, 2006 9:11 pm

Dat is geweldig toch ? Pablo, precious en Lenie.......lijkt me een
heerlijk idee om ze om je heen te hebben :wink:

Ik wou dat ik ook bolletjes op mijn foto's zag, ik heb het idee dat
Boelie,Juju en Wolf nooit bij me zijn :cry:

Of de overleden katten......niks , helemaal niets :?
BAREK OF THE WHITE SWALLOW DOG 'WOLF'
(WHITE PEARL FOREVER ON MY MIND)

Afbeelding

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Bericht door Cora » zo aug 20, 2006 9:15 pm

Zeker weten doe ik het niet hoor Yvon?!

Het was mijn eerste gedachte, maar onze maatjes, jou Wolf en de rest zitten toch in je hart!?
Je draagt ze altijd bij je, bolletjes of niet....... :wink:
Afbeelding

Gebruikersavatar
yvonne waltman
Berichten: 1098
Lid geworden op: ma nov 07, 2005 11:20 am

Bericht door yvonne waltman » zo aug 20, 2006 9:39 pm

Ja, maar het is toch wel heel opvallend die bolletjes op jou foto's

Ik zou in ieder geval geen verklaring weten wat die rondjes dan
wel zijn.....

Tuurlijk zitten de overleden dieren bij mij diep in mijn hart en ziel....
Iedere dag zijn er momenten dat ik aan ze denk.....

Ik zal ze echt nooit maar dan ook nooit vergeten :(
BAREK OF THE WHITE SWALLOW DOG 'WOLF'
(WHITE PEARL FOREVER ON MY MIND)

Afbeelding

Gebruikersavatar
annet
Berichten: 730
Lid geworden op: vr dec 02, 2005 1:42 pm

Bericht door annet » ma aug 21, 2006 10:27 am

Ik heb alle foto's die van mij op het internet staan (en dat zijn er zo'n 500) nagekeken en er maar 1 gevonden waar 1 bolletje opstaat. Deze foto is met flits en binnen gemaakt, dus dat bolletje is denk ik van mijn flitser..... Neemt niet weg dat ik ook heel erg graag bolletjes orb op mijn foto's zou willen hebben staan en dat ik geloof dat er meer is tussen hemel en aarde.... Maar helaas, mijn foto's zijn zonder orbs.... :cry:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Bericht door Cora » ma aug 21, 2006 10:54 am

ben wel benieuwd naar die foto Annet!
Afbeelding

Gebruikersavatar
annet
Berichten: 730
Lid geworden op: vr dec 02, 2005 1:42 pm

Bericht door annet » di aug 22, 2006 11:04 pm

Zal hem morgen of overmorgen weer even opzoeken, ben beetje druk met werken enzo.
Afbeelding

Gebruikersavatar
annet
Berichten: 730
Lid geworden op: vr dec 02, 2005 1:42 pm

Bericht door annet » wo aug 23, 2006 9:41 pm

Hier is de link naar de foto, hij staat nl. op MijnAlbum en dat formaat is te groot voor het forum.

Het rondje staat links bovenin, in de 'lambrizering van het plafond'.....
Deze foto is gemaakt toen ik Samson van het vliegveld af ging halen, toen hij met het vliegtuig uit Spanje is gekomen. In 1 van die reisbenches zit Sammie dus.....

http://www.mijnalbum.nl/Foto=TLEX68Q7
Afbeelding

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Bericht door Cora » wo aug 23, 2006 9:48 pm

ik zie idd wel een iets........ :oops: maar of het een orb is kan ik eigenlijk niet zeggen......

Ik weet wel op de foto waar Kaska zo kijkt , die ik heb uitvergroot, is op het beeldscherm van een vriendin van mij veel duidelijker en het zwermt er van de orbs die ik op mijn beeldscherm dus niet zie........ :shock:

Kaska ligt daar tussen een stuk of wat bolletjes........dus misschien ziet iemand anders het beter dan ik??
Afbeelding

desiree
Berichten: 950
Lid geworden op: ma jun 13, 2005 2:15 pm

Bericht door desiree » di aug 29, 2006 10:09 am

weet het ben een bemoeial :lol:

Ik zelf heb geen foto's nodig om orbs te zien (of wat dan ook van generzijde cora weet dit )

Stuur even de originele foto van kaska op cora dan kan ik em beter bekijken.

En Annet het witte bolletje wat je daar ziet is inderdaad een orb van redelijke (leeftijd) hoe ouder de orb hoe waziger ze zijn dus hoe jonger hoe feller en duidelijker.


Ik zit op een EVP forum (electronic voice phenomenon) waar ik tevens een admin ben en waar ook orbs en diverse andere enties worden besproken.
Mocht ik niet zeker zijn cora zal ik em daar plaatsen.

Mochten er meer fotos zijn met eventuele orbs en wazige enties (gezichten lijfen e.d.) zet maar neer en ik kijk er wel naar kom ik er niet uit plaats ik em op het andere forum :wink:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Bericht door Cora » di aug 29, 2006 10:32 am

Hoi Dees geweldig dat je weer even om et hoekje komt kijken........zal je gelijk de foto van Kaska sturen ik zelf zie met mijn beeldscherm er maar 1 misschien twee maar op het beeldscherm bij een vriendin zag ik er meer dan 2 hoeveel weet ik niet meer precies denk 5 of 6.....allemaal om Kaska heen gecentreerd.

Hoor graag van je! :wink:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Bericht door Cora » di aug 29, 2006 10:36 am

is onderweg op de email die je hier nog hebt staan mppeindhoven.hi geloof ik......
Afbeelding

desiree
Berichten: 950
Lid geworden op: ma jun 13, 2005 2:15 pm

Bericht door desiree » di aug 29, 2006 12:41 pm

die bestaat niet meer na de verandering van internet.

Je kan em het beste op uploaden en in een PM zetten of naar slangenforum@hotmail.com sturen

(het chello-adres komt op de pc van martijn binnen en die wil er niet zo aan beetje eng vind ie het.)
Afbeelding

Plaats reactie