Fotolijst gevallen

Heb je iets ervaren waarvan je denkt ...heb ik dat goed?? Hier kun je je verhalen delen met ons.

Moderators: Aslan, Cora

Plaats reactie
Gebruikersavatar
jolly
Berichten: 56
Lid geworden op: di jun 14, 2005 8:32 pm

Fotolijst gevallen

Bericht door jolly » di jul 26, 2005 3:50 pm

Cora ....heeft voor mij een mooie bewerking gemaakt van de laatste foto van Dusty. Heb hem meteen mooi ingelijst en er een mooi plekje voor gezocht in de huiskamer.

Gisteravond ineens...... klengboem valt de lijst ineens zo van de muur af :?

Mijn man en ik keken elkaar aan en dachten hetzelfde...........

Potver..........is mijn fotobewerking beschadigd :cry:

Het was gister 8 weken geleden dat hij is ingeslapen

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Bericht door Aslan » di jul 26, 2005 4:36 pm

Misschien zijn er zijn zoveel aanwijzingen zonder dat we ze herkennen dat onze maatjes van weleer met grover geschut ons laten weten dat ze nog bij ons zijn. :wink:
Is de fotobewerking echt beschadigd? :(
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Bericht door Cora » di jul 26, 2005 4:45 pm

Jeetje...dat is wel erg typisch zeg !!
Het spijkertje nog in de muur? Het touwtje of ijzerdraadje achter de lijst ook nog heel?
Ik heb de bewerking nog hoor.....als je een nieuwe wil?

stuur je wel even een pebeetje.....
Afbeelding

Gebruikersavatar
jolly
Berichten: 56
Lid geworden op: di jun 14, 2005 8:32 pm

Bericht door jolly » di jul 26, 2005 6:59 pm

Ja...........typisch vinden wij het ook hier, en ja het is wel wat beschadigd maar valt wel mee.

Cora ...bedankt voor het aanbod !! Maar het is niet nodig, vind het wel wat hebben, die schade.........

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Bericht door Cora » di jul 26, 2005 7:01 pm

Dat is ook zo......nog een aandenken van het hiernamaals erbij...hahaha het kan niet gekker.... :D

Dusty doe een beetje voorzichtig met je baasjes...ze schrikken zich te pletter jongen...niet meer doen hoor !!! foei ! :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
jolly
Berichten: 56
Lid geworden op: di jun 14, 2005 8:32 pm

Bericht door jolly » di jul 26, 2005 7:07 pm

aslan schreef:Misschien zijn er zijn zoveel aanwijzingen zonder dat we ze herkennen dat onze maatjes van weleer met grover geschut ons laten weten dat ze nog bij ons zijn. :wink:
Is de fotobewerking echt beschadigd? :(


Ja je zou het bijna gaan geloven........

Eem tijdje geleden zaten mijn dochter en ik lekker buiten te kijken naar de wolken, en hadden het erover dat Dusty in de hondenhemel was. En warempel zagen mijn dochter en ik ...... :lol: :lol: moet er een beetje om lachen, want ik ben een nuchter mens een hoofd van een hond in de wolken

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Bericht door Cora » di jul 26, 2005 8:35 pm

er gebeurd niks bij geval...alles heeft een diepere betekenis echt waar.....en dat je een honden kop in de wolken zag samen met je dochter, spreekt voor mij een vorm van eenheid uit ! samen 1 gedachte samen 1 lief.

Geweldig ! :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
jolly
Berichten: 56
Lid geworden op: di jun 14, 2005 8:32 pm

Bericht door jolly » di jul 26, 2005 8:42 pm

misschien heb je gelijk........heb er alleen moeite mee om het te geloven

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Bericht door Cora » wo jul 27, 2005 1:29 pm

ik probeer je niet te overtuigen of zo hoor!
Je hebt dat gevoel of je hebt dat niet....

Nu ik ouder word ben ik een antenne aan het ontwikkelen...zo noem ik dat...een zesde of zevende zintuig, weet ik veel...... :wink:
Het schijnt dat mijn moeder dat heeft en een opoe had dat ook, zit in de botjes....... :? niet fijn maar het zit er nu eenmaal......ik sluit me er voor af voorzover ik dat kan en lukt.

Soms wordt ik dol van alles wat ik voel en hoor, maar ik kan er nu wel wat beter mee omgaan, afsluiten zeg maar...ik weet nu dat het niet van mijzelf is maar van anderen. Dat scheelt de helft. :lol:
Afbeelding

desiree
Berichten: 950
Lid geworden op: ma jun 13, 2005 2:15 pm

Bericht door desiree » di aug 02, 2005 7:23 am

uhm ik wil je/jullie niet bang maken

maar dat wat er gebeurd is is NIET het werk van dusty geweest. dusty zal je nooit laten schrikken tenzij hij kwade bedoelingen heeft.

ik weet waar ik het over heb geloof me
het is mogelijk dat er iets is met kwade bedoelingen waardoor jullie de gedachte krijgen dat het dusty is
probeer er mee in contact te treden en je huis te reinigen van kwaad

er zal eerdaags een webstite incl. forum online gaan waar je veel kan lezen en/of leren wat betreft in contact komen met "geesten" maar ook over reiniging
Afbeelding

Gebruikersavatar
yvonne waltman
Berichten: 1098
Lid geworden op: ma nov 07, 2005 11:20 am

Bericht door yvonne waltman » vr dec 30, 2005 10:13 am

Beetje griezelig als ik het zo eens hoor , vooral zoals Desiree
er uitleg aan geeft.

Lijkt me erg moeilijk om er achter te komen of er goede of kwade
bedoelingen achter zitten :roll:

Groetjes Yvonne
BAREK OF THE WHITE SWALLOW DOG 'WOLF'
(WHITE PEARL FOREVER ON MY MIND)

Afbeelding

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Bericht door Aslan » vr dec 30, 2005 11:03 am

Ik vind het zelf wel prettig Yvonne dat mijn overleden maatjes van weleer af en toe een teken geven dat ze nog bij ons zijn.
Ben er nooit bang voor geweest maar zal het ook niet oproepen voor zo ver dat al mogelijk is.Shebo,Sjennie en de anderen moeten aan de andere kant van de regenboogbrug verder kunnen groeien zonder dat ze zich verplicht voelen om iedere dag bij mij langs te komen maar soms op van die heel speciale dagen voel ik hun aanwezigheid als een warme deken om me heen.
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Bericht door Cora » vr dec 30, 2005 12:21 pm

desiree schreef:uhm ik wil je/jullie niet bang maken

maar dat wat er gebeurd is is NIET het werk van dusty geweest. dusty zal je nooit laten schrikken tenzij hij kwade bedoelingen heeft.

ik weet waar ik het over heb geloof me
het is mogelijk dat er iets is met kwade bedoelingen waardoor jullie de gedachte krijgen dat het dusty is
probeer er mee in contact te treden en je huis te reinigen van kwaad

er zal eerdaags een webstite incl. forum online gaan waar je veel kan lezen en/of leren wat betreft in contact komen met "geesten" maar ook over reiniging


Ik denk dat je misschien wel gelijk kunt hebben maar ik prevereer toch de gedachte dat ons lief langs komt dan dat er een kwaaie langs komt......als je je liefde laat overheersen zal het kwaad geen vat op je krijgen......positiviteit is heel belangrijk in deze........ :wink:
Afbeelding

Kit
Berichten: 23
Lid geworden op: vr jul 06, 2007 5:09 pm

Bericht door Kit » zo jul 08, 2007 12:38 pm

desiree schreef:uhm ik wil je/jullie niet bang maken

maar dat wat er gebeurd is is NIET het werk van dusty geweest. dusty zal je nooit laten schrikken tenzij hij kwade bedoelingen heeft.

ik weet waar ik het over heb geloof me
het is mogelijk dat er iets is met kwade bedoelingen waardoor jullie de gedachte krijgen dat het dusty is
probeer er mee in contact te treden en je huis te reinigen van kwaad

er zal eerdaags een webstite incl. forum online gaan waar je veel kan lezen en/of leren wat betreft in contact komen met "geesten" maar ook over reiniging


Het is wel al een topic met een hele lange baard, maar ik wilde toch een heel kleine nuance aanbrengen omdat ik het niet eens ben met de stelligheid waarop je stelt zeker te weten dat dit absoluut niet het werk van Dusty geweest kan zijn en dus een entiteit die kwaad in de zin heeft, Desiree. Met alle respect, maar schrikken we niet allemaal van de onverklaarbare dingen die we horen en of zien (zolang als we er nog niet aan gewend zijn) ? Dat lijkt me niet iets dat een overleden hond die probeert duidelijk te maken dat hij er is, altijd kan voorzien.

Het hoeft niet onmiddellijk automatisch zo te zijn dat er kwaad in huis is en het huis gereinigd moet worden, in mijn optiek, als er een schilderij van de muur valt. Mochten er stelselmatig meerdere dingen gebeuren die de bewoners van een huis als eng ervaren, dan kan je altijd nog iemand inschakelen om te kijken of er wat méér aan de hand is.


Just my five cents :wink:
“….soul is the same thing in all living creatures, although the body of each is different.” — Hippocrates

Gebruikersavatar
Ineke
Berichten: 1074
Lid geworden op: do jul 05, 2007 10:52 pm

Bericht door Ineke » do jul 12, 2007 11:16 pm

Ook hier hangt er weleens ineens een foto scheef,zeg altijd o,kom je weer wat vertellen
Ach ja,zo heeft iedereen zijn gekke gewoonte's :wink:

ineke

Plaats reactie