Pablo is er nog steeds......

Heb je iets ervaren waarvan je denkt ...heb ik dat goed?? Hier kun je je verhalen delen met ons.

Moderators: Aslan, Cora

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Pablo is er nog steeds......

Bericht door Cora » ma jul 25, 2005 5:14 pm

Het is me daar weer een rare week geweest.....

Pablo is echt nog niet over.......ze loopt mee met de hussen ,lebberd de waterbakken weer leeg......

Ik liep vrijdag middag met de huskymeiden op een fietspad, hoor ik de nageltjes van Pablo achter mij over het asfalt krassen....ik hoor dat.....kijk achterom...en niks te zien.......loop weer verder....weer kkrrtt.....kijk weer ...weer niks.......ik hoor het toch echt........zelfs Xena keek achterom en keek mij toen aan.........zo van...hoor je dat?

Ik heb toen maar gezegt...hee omaatje?? ben je er weer??
en toen was het geluid er niet meer.......heel vreemd.....

Ik ben er van overtuigd dat ze zo af en toe even komt kijken hoe het gaat en vergeet daarbij d'r poten goed op te tillen, ze verraad zichzelf steeds........mijn kleine gekke omaatje....ik mis haar , ondanks dat ze nog zo dicht bij is........zou graag weer even kroelen.....slik....tranen...sorry.......
Afbeelding

Yvon
Berichten: 274
Lid geworden op: vr jul 08, 2005 1:17 pm

Bericht door Yvon » di jul 26, 2005 5:41 am

ach meissie toch, wat kun je daar een verdriet om hebben hé? Sterkte hoor! :(
groetjes Yvonne

Gebruikersavatar
Aslan
Site Admin
Berichten: 6391
Lid geworden op: di jun 21, 2005 6:35 pm

Bericht door Aslan » di jul 26, 2005 2:12 pm

Zo lang je zelf nog niet toe bent aan het allerlaatste afscheid zal ze van tijd tot tijd bij je komen.Shebo deed dat ook en vooral op momenten als ik het erg moeilijk had.
Op een gegeven moment vond ik het genoeg.Tenslotte had ik nu Alsan en moest met hem verder het verleden was geweest.Ik heb toen tegen Shebo gezegd:"Het is goed mannetje,je mag gaan.Ik zal je vreselijk missen maar ga nu maar". Sindsdien heb ik hem niet meer om me heengevoeld en het lijkt wel alsof de band met Aslan nu pas echt kan groeien maar op momenten dat ik er echt doorheen zit klinkt heel 'toevallig' ons geheime liedje op de radio.
Afbeelding


Hoeveel dieren je ook in huis haalt,diegene die je achter liet vergeet je nooit

Groetjes Marion

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Bericht door Cora » di jul 26, 2005 3:20 pm

Och Marion, ik heb Pablo al vaker weg gestuurd......met de woorden..." het is goed zo meissie, maar leuk dat je weer even langs kwam.....ga nou maar naar opa en oma en zorg goed voor de kleine meid" , maar ze blijft terug komen......heel af en toe.....vorige week dus weer.....en zo is ze weken weg.

Snap er niks van.
Afbeelding

marion
Berichten: 393
Lid geworden op: di jun 14, 2005 9:13 pm

Bericht door marion » di jul 26, 2005 9:39 pm

Je zult er wel voor open moeten staan denk ik.
Ik heb dan wel geen dier wat ik moet missen, maar toen mijn vader jaren geleden overleed, zei ik tegen hem: Pap je weet dat ik het eng vind als je langskomt, dus niet doen hoor, vooral niet s'nachts. Ik heb hem nooit gezien. Een keer heb ik gehad dat ik wakker werd en rechtop ging zitten en ik zag iemand of iets staan, maar het beangstigde me niet.
Ik heb ongelovig zitten kijken, maar het was weer weg.
Mijn zussen daarentegen die staan daar meer voor open en zij hebben allebei blijkbaar echt mijn vader nog op bezoek gehad. Zij voelen dat, ik niet.
Na een paar jaar was ik er wel aan toe en wilde ik graag dat hij kwam, maar toen was ik denk ik te laat om dit nog te verlangen.

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Bericht door Cora » wo jul 27, 2005 5:15 am

Het is nooit te laat om te verlangen Marion, je zult er allleen ietsie meer moeite voor moeten doen en misschien met hulp van je zussen.
Je vader is altijd bij je of je het nou voelt of niet.
Afbeelding

desiree
Berichten: 950
Lid geworden op: ma jun 13, 2005 2:15 pm

Bericht door desiree » di aug 02, 2005 7:18 am

marion je zou kunnen proberen met hem in contact te komen door middel van ouija of pendelen dit moet je wel laten doen door een wiccan of een heks.

coortje dit zal nog wel eventjes duren de reden waarom ie langskomt zo nu en dan is door onafgedane zaken. hij houd een oogje in het zeil net zo lang dat hij dat nodig acht . er zal een moment komen waarbij je bijna onstroostbaar en dat hij te voorschijnkomt en je zal troosten
zie het als een extra control
dat heb ik ook met mijn opa die de wacht houd op de kinderkamer en ik ben blij dat hij er elke avond weer zit
Afbeelding

marion
Berichten: 393
Lid geworden op: di jun 14, 2005 9:13 pm

Bericht door marion » di aug 02, 2005 10:30 pm

Dees, nee ik hoef geen bovenaardse contacten. Soms heb ik het gewild, maar nu is dat verlangen over. Ik heb er wel boeken over gelezen en dat was mooi, maar daar ben ik bang van.

desiree
Berichten: 950
Lid geworden op: ma jun 13, 2005 2:15 pm

Bericht door desiree » wo aug 03, 2005 2:09 pm

het is geen buitenaards contact het is contact met generzijde.
onbekend maakt onbemind jammer genoeg
ik ben zelf nu 16 jaar bezig in de hekserij en het bevalt me perfect
bang ... nee.. en waarom ik heb vanaf mijn 6de visioenen en geestesverschijningen en dan wen je er wel aan :wink:
Afbeelding

Gebruikersavatar
yvonne waltman
Berichten: 1098
Lid geworden op: ma nov 07, 2005 11:20 am

Bericht door yvonne waltman » vr dec 30, 2005 10:07 am

Ik vind dit zo heerlijk om te lezen , zit te genieten :D

Pablo gaat lekker nog mee op stap.....misschien is het ook
wel de bedoeling dat je haar hoort.....dat je even stilstaat bij
haar.....weer even aan haar denkt .

Ze wil gewoon niet vergeten worden :wink: :wink:

Groetjes Yvonne
BAREK OF THE WHITE SWALLOW DOG 'WOLF'
(WHITE PEARL FOREVER ON MY MIND)

Afbeelding

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Bericht door Cora » vr dec 30, 2005 12:16 pm

Vergeten gaat niet.....deze site en dit forum is ter ere van Pablo...als zij niet was ingeslapen hadden wij hier niet zitten kletsen..........was ik nooit aan fotobewerken geslagen etc etc.........dit is mijn nagedachtenis aan mijn omaatje......... :wink: :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
yvonne waltman
Berichten: 1098
Lid geworden op: ma nov 07, 2005 11:20 am

Bericht door yvonne waltman » vr dec 30, 2005 12:23 pm

corakoops schreef:Vergeten gaat niet.....deze site en dit forum is ter ere van Pablo...als zij niet was ingeslapen hadden wij hier niet zitten kletsen..........was ik nooit aan fotobewerken geslagen etc etc.........dit is mijn nagedachtenis aan mijn omaatje......... :wink: :D


Een grootser gebaar kan je niet maken naar lieve Pablo.....

Wat zal ze trots op je zijn Cora :wink:
Door haar overlijden kunnen ook anderen hun verhaal kwijt

Rust zacht lieve Pablo en leef verder op dit zo dierbare forum

Yvonne
BAREK OF THE WHITE SWALLOW DOG 'WOLF'
(WHITE PEARL FOREVER ON MY MIND)

Afbeelding

Gebruikersavatar
Cora
Site Admin
Berichten: 5761
Lid geworden op: di mei 31, 2005 11:34 pm

Bericht door Cora » vr dec 30, 2005 12:32 pm

Op iedere pagina staat ze samen met de kleine meid Shanna en de poezen van Sonja......in de banner.
Afbeelding

Gebruikersavatar
yvonne waltman
Berichten: 1098
Lid geworden op: ma nov 07, 2005 11:20 am

Bericht door yvonne waltman » vr dec 30, 2005 1:09 pm

corakoops schreef:Op iedere pagina staat ze samen met de kleine meid Shanna en de poezen van Sonja......in de banner.


Schitterend Cora.....die banner straalt rust uit.

Yvonne
BAREK OF THE WHITE SWALLOW DOG 'WOLF'
(WHITE PEARL FOREVER ON MY MIND)

Afbeelding

Plaats reactie